Mi értelme a motoros rutinvizsgáknak? (Főleg AM)
Nemrég szereztem jogsit, viszont már 5-6 éve vezetek motort magánterületen. Tehát kezdve azzal, hogy be kell öltözni kesztyűbe, bukóba, gerincprotektorba, könyökvédőbe, térdvédőbe, majd 1-esbe döcögni... Mi értelme annak, hogy átlag 15 km/h-hoz felvegyek egy csomó védőfelszerelést. Kérdem én, ki találta ki ezt a marhaságot?
Aztán 4 óra kötelező... Mi értelme? 30 percet ha használtam a pályát, nagyon könnyűek a feladatok... Miért nem inkább vezetéstechnikai traininget kapunk, aminek lenne is értelme, mert akkor Vér Pistike az újdonsült DT-jével nem baszná oda magát az aszfalthoz...
Az szép... XDD
Mi baja lett a srácnak?
Mikor én csináltam, akkor a gépemet odaadtam egy másik srácnak, mert nem tudott motort hozni...
Na szerintem ha 15* nem fulladt le, akkor egyszer sem. Konkrétan nem volt ott az oktató, mert a másik srácra figyelt és én meg nem tudtam körbeírni az elindulást. De végül nem is sikerült... Aztán meg rutinvizsgán meglett neki váltóssal...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!