Egy vw polo 1,6 TDI-t akarok átalakítani ikerturbóssá+egy kamion intercooler ez kivitelezhető?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Miért nem bírja? Mert mondjuk 1600 köbcenti az dízelbe kicsi, minimum 1900 köbcenti kéne egy jó tuninghoz
Pl VW Passat 1.9 PDTDI
Amúgy miért mániád az ikerturbó? Egy a gyári VW turbónál nagyobb Turbonetics vagy akár Garrett turbófeltöltő is igen nagyot dobhat rajta, pláne ha, az általam már említett Hyundai Galloper intercooler-e is belekerül szép kis teljesítményt produkálhat.
De ha jó erős autót akarsz akkor ne turbósat vegyél, hanem vagy egy nagyköbcentis turbónélküli benzinest (pl BMW 540, Audi A8 4.2<- ezek piszkosul mennek) vagy egy kompresszoros benzinest kell építeni. kompresszoros VW Golf II GTI 320 lóerő :DD
De az igazi a nagyköbcentis, turbó, meg kompresszprnélküli benzines autó. Jobban bírja a strapát, autópályát, nem melegszik túl a turbó, nem kell sokáig melegíteni, és megállás után se kell várni hogy a turbó szépen lehűljön. Az az igazi erő
nem akarok egy 4,2liters szörnyet ami 15litert zabál,és az ikertúrbó azért a "mániám" hogy ne legyen turbólyuk :"Egy ritkább megoldást vetettek be a japánok a Nissan Skyline-nál, itt két turbó működik sorba kötve, a kisebb turbó adja a töltőnyomást alacsony fordulaton, miután pedig a nagyobb társa felpörgött, az szolgáltatja a csúcsnyomást. "-ezt olvastam a szev.hu-n.
Nem akartam csak simán egy nagyobb turbót bele hanem a gyárival akartam meghajtani a nyagobbat(egyetértek az intercooler ajánlásoddal)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
kb. hány fokos levegő optimális a dízeleknek (pl.ennek)aami visszajut a hengerekbe?
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!