Egy vw polo 1,6 TDI-t akarok átalakítani ikerturbóssá+egy kamion intercooler ez kivitelezhető?
Miért nem bírja? Mert mondjuk 1600 köbcenti az dízelbe kicsi, minimum 1900 köbcenti kéne egy jó tuninghoz
Pl VW Passat 1.9 PDTDI
Amúgy miért mániád az ikerturbó? Egy a gyári VW turbónál nagyobb Turbonetics vagy akár Garrett turbófeltöltő is igen nagyot dobhat rajta, pláne ha, az általam már említett Hyundai Galloper intercooler-e is belekerül szép kis teljesítményt produkálhat.
De ha jó erős autót akarsz akkor ne turbósat vegyél, hanem vagy egy nagyköbcentis turbónélküli benzinest (pl BMW 540, Audi A8 4.2<- ezek piszkosul mennek) vagy egy kompresszoros benzinest kell építeni. kompresszoros VW Golf II GTI 320 lóerő :DD
De az igazi a nagyköbcentis, turbó, meg kompresszprnélküli benzines autó. Jobban bírja a strapát, autópályát, nem melegszik túl a turbó, nem kell sokáig melegíteni, és megállás után se kell várni hogy a turbó szépen lehűljön. Az az igazi erő
nem akarok egy 4,2liters szörnyet ami 15litert zabál,és az ikertúrbó azért a "mániám" hogy ne legyen turbólyuk :"Egy ritkább megoldást vetettek be a japánok a Nissan Skyline-nál, itt két turbó működik sorba kötve, a kisebb turbó adja a töltőnyomást alacsony fordulaton, miután pedig a nagyobb társa felpörgött, az szolgáltatja a csúcsnyomást. "-ezt olvastam a szev.hu-n.
Nem akartam csak simán egy nagyobb turbót bele hanem a gyárival akartam meghajtani a nyagobbat(egyetértek az intercooler ajánlásoddal)
kb. hány fokos levegő optimális a dízeleknek (pl.ennek)aami visszajut a hengerekbe?
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!