Van jelentősebb különbség ha McPherson futóművet csak Monroe vagy vegyes Lemförder, KYB, Sachs alkatrészekkel újíttatok fel?
Kedves Hozzáértők!
Első futómű felújítása esetében, van-e bármi minőségbeli vagy egyéb előny, ha minden alkatrész azonos gyártótól való, konkrétan Monroe --> toronycsapágy, spirálrugó, gólyaláb stb?
Vagy nincs különösebb jelentősége és egy "öszvér" megoldás, Lemförder --> toronycsapágy, KYB --> spirálrugó, Sachs --> gólyaláb is optimális megoldást nyújt?
A Monroet személyes tapasztalat miatt hanyagolnám, a 2008-ban és a 2012-ben vásárolt között szemmel látható különbség van az előbbi javára, és már mástól is hallottam hogy az utóbbi években romlott a minőségük.
Az "öszvér" megoldásban semmilyen kivetnivalót nem látok, gyárilag is különböző beszállítóktól érkeznek ezek az alkatrészek. Esetleg ha találsz FAG toronycsapágyat az autódhoz érdemesebb azt választani, a Lemförder nem gyárt csapágyat, hanem valakitől veszi és csak csomagolja (lehet hogy éppen FAG-ot). De ha nincs FAG, a Lemförder is jó lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!