Ennek mi lett a következménye?
https://www.youtube.com/watch?v=pA7BASFqXIw
A kamionos is hibás, mellettem is történt már ilyen és én inkább lassítottam, hogy had menjen, szarok rá, jobb a békesség.
A furgonos meg egy szemét szrházi. Az ilyeneket gyűlölöm, akik direkt szemétségből nem engednek be.
A Camaro-s jól megverte az eset után a furgonost, nem?
A Camaeos ezt nagyon elcseszte. Én inkább egy lassító sávon megelőztem volna a kamionost, a pickup előtt fékezgettem volna, mikor sikerült volna megállítani, akkor pedig a kerékkulccsal adtam volna a búrájának. Egy büdös paraszt volt, aki az oxigént sem érdemelné meg.
A kamion helyében lassítortam volna, lehúzódtam volna hogy a Camaros kibontakozhasson, bár biztos vagyok benne hogy a pickupos is ugyanúgy fékezett volna. Kamionosként a megoldás a vészjelző bekapcsolása, fokozatos lassítás majd megállás, a pickupos megverése,majd a kulcsának eltörése lett volna a megoldás.
Lényegében a Camaros idegbeteg volt, a pickupos egy minősìthetetlen önjelölt rendőr, a kamionos pedig bunkó mert pont nem foglalkozott semmivel. Várható volt a vègkifejlet....
#1
Nem zavar ha városban a belsőben autózol, 1 kérésem van: ha a forgalom engedi hogy lehessen haladni, ne egymás mellett menjetek mint itt a videón (M3 ki- és bevezetőn, Váci úton rendszeresen idegesítenek ezzel).
Ettől függetlenül: nekem kamionnal is megy 3 sávváltás a Hungárián elég rövid távon nagy forgalomban is. Személyautóval mégkönnyebb...
Váci úton azért eléggé nagy mesterség ha 3 sávban mennek az emberek egymás mellett. Persze Magyarországon nem elképzelhetetlen ez se.
Persze látom én hogy szoktak az emberek sávot váltani. Kidobják az indexet és már nyomul is elém. Ha nem fékezek be, akkor belé is megyek. Persze ő lesz a hibás, de a francnak sincs kedve kalapáltatni a karosszériát.
Én csak akkor váltok sávot ha valóban biztonságos és nem vágódom be a másik elé (tehát már mögöttem legyen az aki elé be akarok menni), illetve lassú haladásnál indexelve és nagyon lassú nyomulással várom amíg valaki beenged.
Ma megyek majd este csepelre, garantálom, hogy holnapra 10-20 perces összevágott videót tudnék feltenni arról, hogyan váltanak sávot a magyarok a Hungárián :)
A bevezetőkön szintén marhaság huzamosan a belsőben szarakodni hacsak nincs egybefüggő kocsisor hisz a belső sáv általában nem kanyarodik sehova.
A Váci útnak van olyan szakasza ahol 3+3 sáv van, de ez most nem is érdekes. Szó sem volt róla hogy ott 3 sáv van egymás mellett, hanem annyi hogy ne egymás mellett azonos tempóval kocsikázzatok. Hogy ez 2, 3, 5 vagy 25 sávos, most lényegtelen.
A 3 sáv arra vonatkozott, hogy a Hungária (vagy Könyves Kálmán vagy micsoda azon a szakaszon) M5-re felkanyarodó részén az Üllői út irányából kamionnal a legszèlső sávban mentem túl sokáig figyelmetlenség miatt, de az M5 kivezetőre kellett felhajtsak, amihez 3 sávot kellett váltsak.
Szoktam figyelni a többiek ritmusát, elém nagyon nagyon ritkán vágnak be. Van 3 db tükör az személyautómon, látom ha valaki nagyon menne és úgy helyezkedek hogy ne kelljen fékezgetnem. A dinamikus sofőrökkel sosincs gondom, inkább azokkal akik ok nélkül feltartanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!