Gyárilag lpgs autó jobb mint az átalakított? Ha igen mivel? Lps üzemnek mik a hátrányai?
Nem feltétlenül. Gyakran a "gyári" átalakítás se gyári ,hanem egy külsős cég csinálja, annyi az előny ,hogy a garancia megmarad egy új autónál. Elvileg a teljesen gyári rendszer jobban hangolt, jobban illeszkedik a típushoz.
Lpg üzem hátránya...a tartály miatt kisebb csomagtartó,ha pótkeréktartályos, akkor ugye nincs a helyén a pótkerék,valahova el kell tenni,vagy defektspray-ben bízni. Minimálisan több díj vizsgák előtt kb 4-5 ezerrel. 10 évente tartály nyomáspróba. Magasabb a gázfogyasztás kb 15%-20%-al mint benzinnel, és kicsit gyengébb a kocsi.Ennyi. A többi hátrány amit mesélnek az a kókler- ócska ,lexarós beszerelés és beállítás következménye.
A "gyári" LPGs autók is általában egy külsős cég LPG szettjével vannak átalakítva. Talán annyival jobbak, mint az utólagos átalakítás, hogy az ECU-t hozzáigazították (de ezt egy jó gázos szakember is meg tudja tenni).
Pár hátránya van a gáz üzemnek, elég drága az átalakítás, így csak annak térül meg belátható időn belül aki sokat jár. Főleg nagyobb motoroknál térül meg normálisan. Sok mélygarázsba nem hajthatsz be.
Illetve az autó hidegen továbbra is benzinnel jár, csak a meleg motor kapcsol át gázra, így rövid utakra teljesen értelmetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!