Simson 16n3 karburátor beállításban valaki segítene?
Figyelt kérdés
sehogy nem tudom beállítani az alapjáratot, valakinek valami tippe esetleg, agytrösztök kíméljenek, meg ilyen megmondóemberek akik az anyjukból villáskulccsal bújtak ki !
2015. ápr. 20. 20:20
1/6 anonim válasza:
"agytrösztök kíméljenek, meg ilyen megmondóemberek akik az anyjukból villáskulccsal bújtak ki !"
aza gondezzel az oldallal, hogy ha az ember kérdez valamit, szinte minden esetben a válasz helyett olyanokat kap az ember, hogy : ha itt elakadtál, kár belefognod, vagy miért vettél olyat, vagy vegyél másikat, vagy a google a legjobb barátod, ez ebben az esetben sem volt másképp, kössz a semmit,
2015. ápr. 21. 18:23
3/6 anonim válasza:
Szia!
Először győződj meg arról, hogy nem-e eldugult kicsit vagy nagyon valahol. De sosem árt kitakarítani HA még nem tetted. Fúvókákat vedd ki és kompresszorral fújd ki, a karbi házát meg áztasd kb 1.5h-ig mosóbenzinbe. Az a baj, hogy ezt a típust pont nem állítottam be, hanem csak 16N1-et, de próbáld meg azt, hogy maxra becsavarod a keverékállító (levegő) csavart. Miután beállítottad az alapjáratot, azután állítgasd a levegőcsavart. Ne lepődj meg azon, ha elkezded kifelé csavarni és leáll. Nekem pl csak úgy hajlandó menni, ha koppig be van tekerve a levegőcsavar. Az alapjáratot a jobb oldalon lévő függőlegesen lévő csavar (aminek rugó tart ellen) kell állítani ennél a típusnál ha jól tudom. Javítsatok ki ha rosszul mondom. Esetleg ránézhetsz még a szivatóra is, hogy megvan-e, jó állapotú a gumi rajta. De mindig meleg motornál állíts alapjáratot! A lényeg, hogy akkor van jól beállítva, hogy mikor nagy gázt húzol alapjáraton, szépen lassan esik le a fordulat. Az alapjáratnak meg nem szabad magasnak lennie, szép "pöfögős" legyen. Amúgy a legrosszabb esetben kikophatott a karbi házának a menete és emiatt kotyog benne a csavar. Vagy a csavar kopott el, azt meg tudsz venni boltban. Remélem tudtam segíteni. :D
2015. ápr. 21. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
akkor azt mondod, hogy levegőcsavart max betekerve lehet állítani alapjáratot, utána meg a levegőcsavar kitekerésével lehet emelni rajta ? Mindenesetre kipróbálom, köszönöm a segítséget
2015. ápr. 22. 16:51
5/6 anonim válasza:
Ez nem biztos. Nekem csak így sikerült. Reméljük, hogy neked is megy. De nekem 16N1 karburátorom van. Meleg motornál állítsd az alapjáratot mindig. Ha akkor sem megy, akkor tekerd be a levegőcsavart maxra és aztán lődd be az alapjáratot ha megy. Ha megvan már csak a keverék arányt kell eltalálnod a levegőcsavar tekerésével kifele. Ha leáll mikor kitekered, akkor csavard be és ha jó akkor hagy úgy. :D Akkor jó, ha lassan esik vissza a fordulat. Ha semmi sem jó, akkor máshol lehet a gond. Sok sikert! (esetleg benzinszint vagy úszó nem-e lukas v rossz)
2015. ápr. 25. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
De rosszul érted vagy érthetetlenül mondtam. xD Melegítsd föl a motort üzemi hőmérsékletre és mielőtt piszkálnád a levegőcsavart próbálj alapjáratot állítani. Ha nem megy akkor (szintén meleg, járó motornál) tekerd be fullra a levegőcsavart és azután próbáld az alapjáratot belőni. Ha sikerül eltalálnod egy jó pöfögős alapot akkor okés. A levegőn akkor tekergess kifele ha nem lassan esik vissza a fordulat vagy nem jó és fuldoklik. Akkor be kell lőni a benzin levegő keverék arányt. Ennél jobban nem tudom elmondani. :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!