Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kymco super 9 akinek már volt...

Kymco super 9 akinek már volt vagy van az elmondaná hogy hol van benne a vagy milyen benne a folytás és megéri-e kivenni?

Figyelt kérdés
Még nem csináltam vele semmit gyári az egész és kétütemű!

2015. ápr. 15. 22:25
 1/8 anonim válasza:

Nekem nem volt ilyen mototom, de lehetséges helyeket, azért elmondom.

- Lehet a karburátor mögött egy réz színű lemez, ami ki van furkálva.

- Vakcső a kipufogón.

- Katalizátor a dobban.

- Szűkítő gyűrű a kipufogó torokban.

- A variátorban lehet egy gyűrű.

Ha van valakinek a motorral kapcsolatban tapasztalata az még írjon.

Remélem tudtam segíteni. :)

2015. nov. 27. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:

Hátha ez is segít: [link]

(Ennek több része is van.)

2015. nov. 27. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
CDI-s elektronikus fojtással is előfordulhat.
2015. nov. 27. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! :)
2015. dec. 6. 12:46
 5/8 anonim ***** válasza:
Azóta sikerült az eltávolítás?
2015. dec. 6. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Hát eddig 50-nél vége volt lett rá téve ZX kipufogó meg a karbi mögött megnéztem volt egy lemez valóban 75 lett belőle. Nem tudom kurkáljak-e még benne...
2015. dec. 10. 19:59
 7/8 anonim ***** válasza:

nekem most sikerült újra szereznem egy S9-et. 8500 km-el vettem, és minden fojtása benne volt. Osztrák piacos gép, onnan hozták be valamikor, szóval a CDI is tiltott 7500 nál :(

Tehát ami történt vele:

- kipu komplett csere (LeoVince TT, a ZX-et fölöslegesnek tartottam, mert az inkább magasabb fordulaton adja le a maxot)

- légszűrő ház "kimarása", gyárilag van benne egy szűkítő (ill. terelő is, ami kicsit megkavarja a levegőt, mielőtt az célhoz ér) kialakítva, ezzel is fojtják.

- CDI csere (ha itthoni a moci, akkor neked ez nem kell)

- a variátor gyári tolórúdján van egy váll, ami megakadályozza, hogy max áttételre kimenjen a vario, én ezt is kicseréltem

- a kipuhoz hangoltuk a variátort, 5,7g-os görgőkkel (neked a ZX dobhoz más súlyú kell tutira)

- nekem még a karbi előtt is volt plusz egy szűkítő, azt is kiszedtük


kb ennyi, ha a gyári kipu repül a gépről, mert még az van megtömve minden jóval.

Remélem nem hagytam ki semmit.

Az enyém ezzel a konfiggal síkon 90-et megy, bár kicsit nehezen indul meg (főleg hidegen), szóval az 5,7g-os görgőket lehet egy pár tizeddel kisebbre cserélem.

Remélem hasznos voltam.

A legjobbakat!

(és bárki bármit mond, ár/érték arányban, meg amúgy is a legjobb 50-es robogó a piacon a Kymco Super9, ennyi)

2016. febr. 11. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Amúgy ha ez nem manipulált videó, akkor ez a leggyorsabb S9 amiről tudok, érdemes tanulmányozgatni a konfigját. Egy lengyel srác rakta fel, mondjuk ez vizes, nem levegős:


https://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9FfZY

2016. febr. 11. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!