Benzinmotort át lehet alakítani, hogy gázolajjal is tudjon működni, és fordítva?
Figyelt kérdés
2015. ápr. 13. 21:29
1/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem. Teljesen más elven működik a kettő.
2/5 A kérdező kommentje:
Értem, köszi!
2015. ápr. 13. 21:55
3/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
mostaniakat semmiféleképpen nem.
4/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem mert a gázolajos motorok kompresszió viszonya 2-3x-osa a benzinesének, mivel a gázolaj ezekben a nagy nyomás hatására öngyulladással ég el, valamint az üzemanyag ellátó renszerük teljesen más, a dízel adagolók sokkal magasab nyomással porlasztják be a gázolajat. Ősrégi elő és örvénykamrás dízelek is több 100 bar-ral, benzines injektoros motoroknál csak mostani új közvetlene befecskendezéses motoroknál van ilyen befecskendezési nyomás, a 90-es évek VW tdi motorok adagolói meg már közel 1000 bar-al üzemeltek, ma meg már kb. 2000 bar-nál vagyunk a Common raul-ekkel. ezenkívül a dízelmotor főelemei is más kialakításuak, általában robosztusabbak, és másmilyen íve van a hajtórúdnak is a nagyobb nyomaték miatt, robosztusabb a főtengely stb... aztán ezenkívül még vannak különbségek váltóban is, aminek hosszabb áttételei vannak, illetve hosszabb végáttétele, mivel a dízelek alacsonyabb forulatzszámon üzemelnek stb stb...
5/5 A kérdező kommentje:
Kösz a választ!
2015. ápr. 14. 18:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!