Ti nem utáltátok meg a benzinmotort, miután kipróbáltatok egy dízelt?
A benzines ha nem pörgeted nem megy, ha hajtod zabál. Ha nincs fordulat nincs erő.
A dízelt nem kell pörgetni, mert szinte mindig mindenhol van ereje.
Persze drágább a fenntartása, de a -2-3L/100km előnyből lehet félrerakni karbantartásra.
Én kiábrándultam a benzines autókból.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Valakinek ez jön be, valakinek pedig amaz. Személy szerint én is jobban kedvelem a dízelt, de van olyan ember aki pl pörgetni szereti a gépeket ezért az jön be neki.(benzin)
Én nem utálom semelyiket sem mert van mindkét üzemmódú járművem (benzin, dízel)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem utáltam meg. Az enyémet nem kell pörgetni, hogy menjen, mindenhol van ereje. Még ott is ,ahova egy dízelt nem lehet pörgetni.
Az a dízel, ami úgy megy mint egy benzines, az hasonlóképpen fogyaszt is, mert ugyanahhoz a menetteljesítményhez nagyobb motor kell... ( és itt saját feltöltött benzinesemre gondolok). Ha betartod az 50/90/110/130-at akkor van előnyben fogyasztás szempontjából a dízel.
Egy másik kérdésnél már megvitattuk, hogy egy modern benzines lehet ugyanakkora pénztemető, mint egy dízel :)
Az én véleményem valahol a középúton van, mindkettőnek meg van az előnye és a hátránya is. Kinek mi szimpatikus, mit engedhet meg magának, azt veszi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én a dízelt utáltam meg, amikor beleültem.:) Motoros lélek vagyok, nekem az kell, hogy 14.000-nél legyen tiltás, és 12.000 körül még kíméled, ha ott váltasz...:) Nekem a pörgős gépek jönnek szóba. Mondjuk az is zavar, hogy a benzinessel (mondjuk 2.0 turbós...) tudok ötösben menni 20-100+ tempót, igaz alul kínzom, de van, hogy nem váltok. Míg a dízel esetén a gázt nem kell nyomnom, de folyton a váltót pöckölgetem. Nekem a benzines tetszik jobban, de egy kisebb benzinessel ezt nem játszod el. (Ugye nincs fordulat kevesebb az erő, de én a benzint forgatom 7k-ig, és 2500-ról még megindul rendesen.)
Bár a legutóbbi 2.000-es úton megkedveltem a dízel egyterűt, hogy 2.000 körül megyek 150 tempót, és a motor csendben zakatol.:) A benzinnel tuti megunnám 200km után a vonyítást.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jogos ,nekem is dízelem van.
A benzinessel nincs bajom csak sokat fogyaszt a dízelhez képest. Aműgy egyszerűbb szerkezet a benzines. Má ha nem kompjúteres anyámkínja. Előnyei még mindíg vannak. Jobban nyűzható és nitrüzni lehet minusz 40 be is beindul. Városba ide oda ugrálni jobb mint a dízel. Amúgy dízel párti vagyok én is de az inkább hosszú utakra jó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Most egy 200 lovas dízelem van ,nem vetem meg sem a benyát se a dízelt,csak turbós legyen :)
Tervben van egy Lancer vagy egy Impreza :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!