Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318i (2003as) már jó...

BMW 318i (2003as) már jó választás? Tudom h az előélete is igen fontos! De a fő kérdés: Megbízható, kiforott jó motor került már bele? Tapasztalatok alapján írjatok kérem!

Figyelt kérdés

2015. márc. 25. 19:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Egy tanács: 1.5 milliónál olcsóbbat nézni sem érdemes.
2015. márc. 25. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Ezzel a választással csak 1 gond van. Visszakövethető előéletűt és megkíméltet nagyon nehéz lesz találni (mindegyik BMW-re igaz ez). Ha lesz ilyen, akkor kb félmillióval drágábban fogják adni, mint az átlagot. Hozzáteszem, jogosan, mert egy olyan autó többet is ér. Sajnos már a fritzeknél sem lehet ilyet találni. Léteznek ilyen autók, csak nem eladók. Évente, ha egy-két példányt feldobnak hirdetőoldalra, azokat is tipikusan nem azok az emberek akarják eladni, akiknek élelemre kell a pénz. Nem fogják olcsón adni, legfeljebb megtartják második autónak az újabb mellé. Az átlagos sząrokat meg nem nagyon érdemes megvenni, mert viszik a pénzt a javításokkal, lakatolni valókkal.
2015. márc. 25. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Na meg ha abban a 2003-asban még valószínűleg a N42 motor van, ami elég beteges. Messziről kerülném.

Az N46-ot érdemes megvenni. Mindkettő 143 LE, csak az N42-nek még voltak típushibái, az N46-nak már nincsenek gyengeségei, az egy túlbiztosított motor.

2015. márc. 25. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Mik azok a típushibák ami miatt messziről érdemes elkerülni?

Mert megnéztünk 1 ilyet és mind motorikusan mind esztétikailag elég rendben van!Persze ezért is érdekel a véleményed!

2015. márc. 27. 20:18
 5/11 anonim válasza:
62%

Ha találsz egy lekövetett előítéletű modelt,vagy amin látszik hogy karban volt tartva,egyedül a gyujtótrafócserére figyelj oda!

Ha egy romot akkor abban akár a vezérléstől kezdve sok dolog lehet gond,sőt azok különösen szeretik enni az olajat is.

A lényeg az olajcsere periódust a gyári helyett gyakrabban cseréld,és csak jó minőségűvel!(igaz ez az összes benzines BMW-re)

De inkább 320i vagy 325i..nem kér sokkal több benzint,sőt majdnem ugyanannyit eszik(autópályán kevesebbet is esznek,és ez nem vicc),meg ezek sokkal tartósabbak,persze nem az olyanokra gondolok aminek széthajtották a belét,ami jóval ritkább mint a 4 hengeres bömbik esetében.

De 330i a legjobb kb 1 literrel fogyaszt a 318i-nél de megy mint akit valagba rúgtak,szintén nagyon tartós,de ennek ára van a használtpiacon, nem véletlenül.(persze ez ínyenceknek)

Meg sor6-nak nagyobb a vezetési élménye,jóval nehezebb széthajtani őket,szóval ha rám halgatsz N52(facelift előtti)vagy N54-es motoros e46-ot vegyél,ha jót veszel,és vigyázol rá örök élet+1nap.

Az e46-nak már a fenntartása sem nagy dolog egy prémium modellhez képest(sok a bontott,jó minőségű utángyártott alkatrész).

1 milliótól már ki lehet fogni normális példányokat 2001-2002 körüliekből ha szerencséd van.

Ha dízelen gondolkozol,azt azonnal felejtsd el,már sajnos szinte az összes egy betegágy,és egy romhalmaz.


Egyébként nekem egy 2000-es 320i-m van még ugye a facelift előtti,N52-es motorkódos,150pacis,még a labancoktól hoztam be 2,5 éve,nagyon elégedett vagyok vele.A jeladón kívűl(ezis gyakori e46-nál) más gondom nem volt.Rekordom fogyasztásban tojásokkal a pedál alatt 5,9!!

De városon kívűl 7-7.3.

Nagyrészt városba használom itt 9,8,ha dinamikusabban megyek 10,5-11.

Szóval csak ajánlani tudom,és remélem tudtam segíteni!

2015. márc. 28. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Van egy nagy Bmw-s ismerősöm (Újabb 5-öse és ilyen 318i 3-asa van most). Ő vidéki utakon eljár a 318-assal 5!!! literből országúton. Az egy 2004, vagy 2005 évjáratú 318i N46 motorral. Egyszer mentünk azzal az autóval nekem autót nézni 200 km-re és a saját szememmel láttam, mennyit kellett beletankolni (naplót is vezet, teli tankkal indultunk). A 143 le-vel még megy is, a hangja is jó, habár nem olyan egyenletes a járása (de csak kicsit érezni) mint egy 6 hengeresé. A tartósságról annyit, hogy mindkettő fémből van, a 4 és a 6 hengeres motor is, ha sokat megy, vagy rossz az olaj, stb. akkor mindkettő tönkremegy. Ideális esetben egyik sem megy tönkre. Az N42 motorúkat mindenki akinek volt, szidja. Az N46-hoz meg hozzá se kell nyúlni.

Felesleges sorolni, hogy mik jöhetnek elő, inkább érdemesebb egy bevált N46-os motorral megvenni az elérhető legkésőbbi évjáratban (2005).

A régebbieknek még olyan problémájuk is lehet, hogy rozsdásodnak már, sokszor olyan helyeken, hogy nem is látod elsőre, hogy porladnak. Főleg a 15-17 és körüliek, szinte kötelezően, na azokat meg lehet kapni 1 millióért, de már 800 ezerért is, de ezeknek már a bontóban volna a helyük.

Az N46-os motorra igaz, hogy kiforrott, még a mai napig gyártásban van úgy tudom. Az N42-őt pedig hamar kivágta a kukába a Bmw gyár, annyi baj volt vele, mert habár az is 143 le volt, sokat fogyasztott, és sokszor elromlott, láncszakadás is előfordult, ami szétcseszte a fél motort.

2015. márc. 29. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
A BMW tipikusan az a fajta autó, amit amíg jó, nem adnak el. Még itt Németországban is csak azokat árulják, amit az időközben felnövekvő gyerek hazavágott.
2015. márc. 29. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Vezérlés ha cserére szorul miből vehető le?

Persze ha a lánc csörög ill. inditáskor vagy leállitáskor hangot ad.De ezenkivűl?

2015. márc. 30. 20:42
 9/11 anonim ***** válasza:
45%

Vezérlés ha cserére szorul miből vehető le?


Abból, hogy megvetted. Autóvásárlás után vezérléscsere!

2015. márc. 31. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Csak ha hangot ad gondolom vagy ész érvekre épülő válaszokat vártam...Neked köszi a semmit:)
2015. márc. 31. 17:56
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!