Szerintetek van esélyem? Hogyan érveljek? FONTOS
fiatal vagy.
A kérdezőnek
Én sem adnám hozzá se a nevem, se a pénzem.
Nyílván apukád feltett szándéka hogy megakadályozza azt hogy NEKI kelljen TÉGED temetnie, és nem fordítva.
Fogadd el ezt. Ha ennyire "ki szeretnéd élni" vágyaidat akkor járj elektromos biciklivel. Fiatal vagy, eljön még a te időd amikor saját magad rendelkezhetsz a testi épséged felett. Addig fogadd el apukád maradéktalanul felelősségteljes döntését.
A motorosoknak.
A közlekedési társadalom hiearchiájában én több pozítciót is betöltök, időszerű változásokkal. Vagyok szimpla puhatestű, vagyok drótos puhatestű, és vagyok vasaló is.
Konkrétabban amikor tehetem akkor előbányászom valameik forgalmit és autóval közlekedek, hiszen a kerékpárom nem alkalmas hosszabb túrák megtételére, ám bohóckodni a téren annál inkább. Immár 8 éve bringázok meglehetősen komoly szinten (szerény eredményekkel hehe) Szóval nagyon is jól átlátom az autós, motoros, gyalogos\biciklis triumvirátust.
Ezt ha összegyúrjuk akkor több ismeretlenes egyenletrendszereket kapunk a balesetekről:
PL.:
Rutinos autós+ Rutinos motoros = semmi probléma (pl dünnyög mögöttem a pirosnál akkor értelemszerűen segítek a cbr600asnak hogy menjen előre mert ígyis úgyis gyorsabb a Disco IInél.)
DE
Balf@sz autós+ Rutinos Motoros= k.rvaanyádozás, leszorítás, mutogatás (mikor a drága motoros azthiszi hogy még bőven elfér a két adott esetben szembejövő autó között. Vagy amikor a teherautós szépen kitolat a motoros elé a CBA parkolójából, ugye ismerősök a szituációk mindkét félnek.
és így
Balf@sz autós + Felelőtlen motoros = baleset!!
Az előzőekhez még egy motoros számára nem idális sebesség megválasztása és kész a botrány.
Ha megnézitek gyorsan átszámolható ezzel a logikával hogy 4 ből 1 esetben 100%ra tehetjük a balesetek számát. az autósok és a motorosok között. Ugyanez érvényes a gyalogosok és motorosok valamint a gyalogosok és autósok egyenletekre. Ezenfelül ottvan a kétváltozós egyenlet, hogy egy balf@sz autóst mennyire tud lekorrigálni egy rutinos motoros, hát ahogy vesszük, a tömeg különbség miatt nagyjából semennyire.
Ezek a két félből adódó balesetek.
Ehhez akkor jöhetnek a 3 félből összeadódó illetve a saját maga h.lyeségéből keletkező károk.
Ezeket nemes egyszerűséggel megjegyezve. Minél fiatalabb valaki annál felelőtlenebb, (mindkét esetben eltekintünk a kívételektől, hisz van felelősségteljes tizenéves ahogy van felelőtlen 40 éves is.)
Alapjában véve egy kis számolás után rájöhetünk hogy nagyjából 33% arra az esélye egy kezdő motorosnak hogy még mazsola korszakában megtörje magát és a mociját
Nos, hogy ez milyen nagyságú baleset, azt sem megjósolni sem kiszámolni nem lehet.
Miután családapák lesztek kedves motorosok, és van egy TÉNYLEG szép, okos LÁNYOTOK (aki a tiétek) megnézném hogy mennyien döntenétek úgy, hogy 15 évesen a pesti csúcsforgalomba engeditek a lányotokat egy 50ccm-s mákdarálóval. Bármennyire is ügyes, ugye hogy először inkább csak cikázzon az utcán vagy pályán hétvégén szem előtt apucival?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!