Volkswagen 6 passat cr tdi vagy pd tdi-t vegyem? Okos döntés lenne, ha megvennék egy jó állapotút és azonnal lecserélném rajta a kopó alkatrészeket? Vagy inkább várjam meg, amíg kezd észrevehető lenni?
Nagyon tetszik ez a típus! Szerencsére már nem is kerül sokba és volt szerencsém utazni ilyenben, illetve vezettem is és nagyon tetszik, hogy komfort érzetes és nagyon csendes!
2 millió körül vannak a 2000-es dízelek(autómatát kizárólag), viszont láttam pd tdit, illetve cr tdit! Melyik megbízhatóbb, melyiknek olcsóbbak az alkatrészei?
Általában az összes ilyen autóban van már 300 ezer km. Nem sok ez kicsit?
Vétel után mit cseréljek ki rajta azonnal és mit halogathatok?
Igazából az összes autó 1,7-2,4 körül mozog, de 3 milliót sem sajnálnék rá, ha 4-5 évig elkísér még, azután cserélni szeretném úgyis.
Első jó autóm lenne, ezért nem tudom, hogyan kezeljem...
Tények. A cr azaz common rail rendszerben nincs olyan sok mozgo es kopo alkatresz mint egy pd-ben. Ha a pdben 1 injektor csutortokot mond a lendkereket is hazavagja. Sokkal stabilabb a common rail ebbol adodoan, de kenyesebb.
A vw nem hiszem hogy elkoveti azt a hibat amit a renault az 1.5 dci-vel, hogy nincs benne uzemanyag visszahuto rendszer. Ha ez megvan akkor sokat bir. Ha hianyzik (mint emlitettem reanult 1.5 dci ) olyan 200ezer utan kuka az egesz.
nezd meg a bmw cr rendszereit. Hiba nincs benne. Nem vizes az uzemanyag a hutesnek koszonhetoen. Elmennek olyan 400 ezret is, vagy tobbet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!