Jó döntés lenne venni egy 2003-as BMW 525d / 530d,200. 000 / 250. 000e km vel Ausztriából?
E60-nál:
Láncszakadás mindegyik dízelt érinti, ez amolyan időzített „meglepi”. Tévhit, hogy a 3 literesek kivételek. Ezen kívül amire számíthatsz: szívósor, izzítógyertya, -relé, lámpafoglalat, váltó, turbó, csúcsok, légrugó kompresszor, CCC modul, antenna erősítő, termosztátok, Wandler, DPF, turbócsövek, turbótömítés, görgők, akksi, generátor.
Csak egy első fékbetét és tárcsa csere nem áll meg 100 e Ft alatt.
2003 az E60 első szériája.
Attól függ, ki mit tart drágának. Alapvetően nem mondanám annyira drágának a fenntartását. De, egy hétköznapibb (értsd: Opel, Suzuki...) autóhoz képest tényleg sok, viszont nem is egy kategória. Nem minden nap kell cserélni turbót, láncot, satöbbit. Egyszer kicserélted, aztán sok ezer km után is gondmentes. Persze a csere zsebbenyúlós.
Gumik: attól függ hányas méret kell. 16-17es még nem olyan sok (nagyobb felni meg tőlünk nyugatabbra való), viszont egy ilyen autóra már illene egy prémium gumi. Pl. Michelin, Conti... 16-os méretben olyan 140 ezer egy szett Michelin. Viszont az jó gumi, sokáig tart, évekig nem kell venni majd.
Tankolás: Ha takarékoskodni akarsz, és mindenképp BMW, akkor inkább 320d. Ez sem eszik olyan eget rengetően sokat, de azért 3000ccm-et etetni kell.
Jó az ötös, tágasabb, mint a hármasok és nem sokkal nehezebbek. Az 525d legyen, ne háhúszdé.
Ámbár ha olyan kérdések merülnek fel, hogy olcsó legyen fenntartani, akkor inkább egy valóban nagyon olcsó fenntartású autót kellene kereseni, BMW helyett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!