Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Sepia miért indul nehezen?

Suzuki Sepia miért indul nehezen?

Figyelt kérdés
Hallottam, hogy a Suzuki Sepia alapból gyári hibás, és idővel nem nagyon akar beindulni, csak sokadik rárúgásra. Most volt szerelőnél, a karburátort, a szűrőt kitisztították, új aksit kapott, gyertya jó benne, de még mindig nehezen indul. Legutóbb kb a nyolcvanadik rárúgásra indult végre be, és a kipufogójából minden alkalommal (amikor kb fél napot már állt) őmlik a tömény fehér füst. Mindig ki kell huzatnom alapjáraton, hogy eltűnjön. Akkor most: El van tömődve a kipufogó? Pocsék olaj van benne? Rossz már a motorja? Nem igen értek a motorokhoz, úgyhogy nem kérek szerelési útmutatót, csak egy választ, hogy vajon mi lehet a baja, és hogy meg lehet e csinálni. Esetleg másnak is van e hasonló tapasztalata a Sepia-val.

2015. febr. 19. 13:51
 1/4 anonim válasza:
Szia! Lehet kicsi a kompresszió a kipufogó lehet el van dugulva. Szivató működik? Hidegen ne húzzad neki, nem tesz jót. Ha nem indul szedd le a légszűrőt és fogd be a nyílást vagy fecskendóvel nyomjál bele benzint.
2015. febr. 20. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Vida Sándor ***** válasza:
Szerinte is elsősorban a szivató lehet, főleg, ha melegen már indul. Nekem legutóbb a membránba került piszok okozott gondot. A 80 rúgás hatására olaj kerül a hengerbe, ez ég el, ebből lesz a füst.
2015. febr. 20. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
ha FEHÉR füst az nem olaj hanem viz. ha vizhűtéses akkor lehet hengerfejtömitéses! az meg amit az első ír hülyeség! ha nincs kompresszió akkor is indul 2-3 rugásra főleg hidegen! melegen indul nehezebben olyankor de nem ennyire! csak nem írtad az évjáratot de feltételezem vizhűtéses! szerintme viz kerül az égéstérbe. ha nem ez, még a gyújtást meg nézheted feltéve ha az a szerelő jól csinálta meg a karbit meg stb. ui: érdekesség képpen volt egy burkolt simsonom amibe olyan volt a henger hogy a 39,98 as dugó helyére fúrás nélkül simán belement a 40,25 ös dugó, bár alul szorult kicsit de megoldottam vizpapirral! rudom tákolás de nem ért a motor se meg egy fúrást mert már mindene rossz volt és eladtam úgy. szóval belement az a dugó amit fúrás után szoktak bele tenni és a gyárival is mindig indult hidegen melegen 1-2 rúgásra csak alig húzott meg alapjárat nem volt mig nem cseréltem ki és ment csak kézzel beinditottam na mindegy még esetleg a karbit nézd meg de a szerelő elvileg megoldotta..
2015. febr. 21. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Vida Sándor ***** válasza:
Micsoda okos válasz egy kétütemű robogóról. Fogalmad sincs, miről írsz, én ezzel járok dolgozni, többször volt fúrva, hengert is cseréltem rajta, 25000 km-t robogóztam bele. Önolajzásos keverék üzemű robogó. Max, ha vizes a benzin, akkor kerülhet bele nedvesség!
2015. febr. 22. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!