Érdemes megvenni a 2010/11-es x6-os 3. 0d bmwket? Vannak már gondok velük ilyenkor?
Figyelt kérdés
Átlagosan 120-160 ezer km-t futottak a használtautók, áruk 10-13 között mozog.
Érdemes lenne gyűjteni még és venni egy 2013 körülit 30-40.000km-el, vagy jók még a régiek is? 17-18 körül vannak a 2013-asok.
2015. febr. 16. 10:30
1/2 anonim válasza:
Ha tetszik, akkor érdemes lehet, ezek valószinüleg még első tulajtól vannak, és nem szokták tekergetni a kilómétereket. A másik dolog hogy az első tulaj az ilyen autókat legtöbbször márkaszervizbe viszi, azaz tuti volt rendesen olajcsere, vagy ha gondok voltak az autóval, azt is megcsinálták rendesen.
Nyilávn egy 2013-sal kevesebb a kockázat, de nem feltétlenül éri meg, egy X6-nak a 160 ezer km még semmi szinte, 100 ezret tuti elmegy gondok nélkül, elég strapás ez a motor.
2/2 anonim válasza:
Az olajcsere és társai lesznek a legkissebb gond, az a része egy átlag BMW árából fenntartható - az ASR, ASE, ESC, masszázsülés meg egyéb komfortelektrnokia száll el folyamatosan ezekben a vasakban. Még az alapmodell csak-csak, de a felextrázott gépeket csak akkor szabad venni gariidőn túl, ha megvan a fedezet a javíttatásra is. Ja azt gondolom nem kell ecsetelni, hogy ilyen autókat nem orvosok, mérnökök meg ügyvédek vezetnek - tehát a "gondos tulajtól" jelzőt minden esetben erős fenntartással kell kezelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!