Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson tuning és gyári állapot?

Simson tuning és gyári állapot?

Figyelt kérdés
Nos kicsit fura megfogalmazással de remélem érthetően fogok fogalmazni: Kezdjük ott hogy van egy S51N es motorkerékpáron ( jelenleg ) darabokban, de amennyire csak szét lehet szedni, én szétszedtem.. Ugye tavasz-nyár között felújítva összerakom.. ez a KÉK motor. és a napokban vettünk egy GYÁRI állapotú S51B s motorkerékpárt. ( hát végülis a idő koptatta csak, jó erőben van) Ez a NARANCSSÁRGA moci. Mindekettő felújítása a cél. CSAK: a Kéket ilyen "tuningoltabb" változatra szeretném. a Narancssárgát meg gyári állapotra. A kékkel szeretnék megtanulni néhány trükköt ( pl egykerekezés ) meg úgy azt strapálni. a narancssárgával meg túra, meg bolt, meg olyan dolgok amivel nem strapálom. Kérdés: a kéket milyen " dolgokkal " alakítsam át? oké csapágycsere, fúrás meg ilyenekkel tisztában vagyok.. és a narancssárgát meg hogy megbízható legyen. Ja és a két mocit mivel tankoljam? ( jo ok benzin meg olaj.. -,- ) de milyen legyen a olaj és a aránya. UI: jogsim van, 16/F

2015. febr. 13. 20:59
 1/2 anonim ***** válasza:

Ha már szétvan húzva a blokk,nyomasd fel 70-esre,megéri.

A kiput ne belezd ki mert nem megy jobban,csak megsüketülsz.

Legkissebb első lánckerék+hosszú 4-es fokozat,hogy haladni is lehessen vele.

1:50-be tankolj,csak bejáratáshoz 1:30

2015. febr. 13. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
oks köszi
2015. febr. 14. 10:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!