Tommy91 kérdése:
VW polo variant 1,6 lehet tuningolni?
Figyelt kérdés
Gondolok itt kicsi ECU vezérlő módosításra, turbófeltöltő beszerelésére, kipufogó rendszer cserére. Mennyire szeretné a motor? Tudom hogy főtengelyt és szelepeket is is cserélni kell akkor mert nem bírná a többlet teljesítményt de lehetséges?2015. febr. 10. 21:41
1/7 anonim válasza:
Tegyél fel vasalódeszka szpójlert, meg fesd az autó színéhez a lemez felnit aztán kész a nagy tunying.
2/7 anonim válasza:
Minden lehetséges. Maximum nem gyári blokkal.
3/7 A kérdező kommentje:
akkor blokk csere is kell nem úszom meg olcsón?
2015. febr. 10. 22:23
4/7 anonim válasza:
Vez.tengely gyere. Osszes csapagy csere. Szelepek nagyobbra cserelese. Injektor jobbra cserelese. Komplett uj elektronika. Hajtokar szerintem birja. Emelt kompresszios dugattyu.
figyelj. Egy 1.6os 16 szelepes honda is tud lenni 125 lovas is meg 200 is. De olyan nyomatek lesz benne mint 1 kecskében.
Nem erre valo a vw szivobenzinje. 1.6bol a gti is van 135(?) Lovas. Vagy tobb. Esetleg 8 szelepes? Minden esetre hulyeseg.
5/7 anonim válasza:
Szerintem könnyebb, olcsóbb és időtállóbb lenne tenni bele egy 1.8T motort.
6/7 anonim válasza:
" Tudom hogy főtengelyt és szelepeket is is cserélni kell"
ebből a mondatból látszik,hogy fingod sincs az egészről,úgyhogy szerintem te ne állj neki tuningolni!Most nyugodtan le lehet pontozni,meg írni,hogy milyen lehurrogó köcsög vagyok,csak aki a gyakorin kér tanácsot ahoz,hogyan turbosítson,az már régen rossz!!!
7/7 anonim válasza:
miért akarsz egy ilyen alap autót tuningolni? Nem akarlak leszólni meg hasonlók, de egy volkswagen polo arra van hogy elmész vele A-ból B-be, nem arra hogy versenyezz vele. Vannak olyan autók amik alapból arra készülnek hogy lehessen nekik tolni anélkül hogy hazavágd és hogy meg is tudd fogni az autót, de azokban más az elektronika, másra van tervezve, bizonyos pontokon erősítve vannak, jobbak a fékek, a motor úgy van állítva stb. Meglehet csinálni a polo-t is "versenyautó" kinézetre, de a lényege nem változik, ugyan az a kicsi ablaktörlő motor marad, kevés nyomatékkel meg némileg több lóerővel, amit szinte észre sem veszel, továbbá a futómű, fékek, alváz marad ugyan az a "gyenge" utcai autóra tervezett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!