A Racelogic hogyan működik?
működik egyáltalán ?
láttam egy videóban hogy az új 328 as BMW 4.7 alatt volt százon tőle.
Ott van az is az oldalon:
Hogy tényleg működik-e? Nos, én nem hiszek benne, hogy a gyári kipörgésgátlónál jobb lehetne egy utángyártott, univerzális elektronika. Főleg azokkal az elemekkel, amik a képen vannak. Például a kerék fordulatszámát a kerékcsavarokon méri a szenzor, ami azt jelenti, hogy egy fordulatban 4-5 jelet érzékel, szemben a gyári póluskerekekkel, amiken 40-50 szegmens van. Éthető okokból ezek kicsit pontosabbak.
A motor működésébe is elég drasztikusan avatkozik be a szerkezet: elzárja az üzemanyag útját. Nincs többfokozatú nyomatékcsökkentés, nem játszik az előgyújtással - nem valami finom megoldás ez.
Mindent összevetve: kipörgésgátló nélküli autóban talán jó lehet kezdetleges, baltával faragott megoldásként. De amiben van gyári ESP, annál aligha lesz jobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!