Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kezdő vezetőnek mennyire...

Kezdő vezetőnek mennyire ajánlott ez a kocsi?

Figyelt kérdés

Lassan meglesz a jogsim és eléggé gondolkozom valami alsóközép kategóriás kocsin.

BMW i316, i318, i320asokra gondoltam. Ismerősöm is ajánlotta, ő megvan a sajátjával elégedve.



Azt hallottam, hogy érdemesebb többet kiadni a jobb állapotban lévő autóért, mivel később kevesebb baj lehetne vele. Szervíz költség az átlagnál magasabbnak mondható. Ha szerencsém van, akkor sikerül kifognom egy elfogadható állapotút. És ha karban van tartva kicsi az esély a szervizelésre.

1 millió a határ. Nem kereskedőnél veszem, mert több ismerősömet átverték.

Bár nem idén veszem, de érdekelne egy tapasztalt vezető véleménye.



2015. febr. 11. 00:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
37%

Szia!


Első sorban neked kell eldönteni, hogy mire szeretnéd használni az autót.

Ha csak rohangászni kell, de mégis BMW-be akarsz ülni, akkor jó a 316 vagy a 318.

Ha kicsit többre vágysz, akkor viszont semmiképp nem ajánlom a "kis motoros" E36-okat... illetve a 318ból az IS lehet egy jó kompromisszum.

Mivel írtad, hogy 1 millió a határ, én a helyebe a 20i-ket nézegetném. Ennyi pénzből bőven lehet venni egy jó állapotú darabot.

Sor6, van benne erő, és nem fogod olyan gyorsan kinőni, mint a 16-ot vagy a 18-at.


Szerviz költség egyáltalán nem magasabb a többi hasonló kategóriás autónál, ugyanúgy lehet hozzá kapni bárdiból/unixból mindent, ill. naponta bontanak szét kb. 5-öt, így az alkatrész ellátottság adott, és csöppet sem mondható drágának.

Annyiban lehet "drágább", hogy ha sor6-ot veszel abba több olaj kell, meg kisebb társaival ellentétben mindenből 6db, nem 4.


Fogyasztásilag a 20i-vel kijössz 9-10 körülre...viszont a 16 és a 18 sem eszik kevesebbet, cserébe szarabbul mennek.


Nekem egy 328 van, hajtottam 16-ot, 20-at... igaz nem az enyémek voltak, de ezekből a tapasztalatokból jutottam oda, hogy nem kell kismotoros.


Remélem tudtam segíteni.

Üdv.

2015. febr. 11. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Attol fugg konkretan melyik tipus. E90-et batran ajanlom kezdo vezetonek is, mert minden szukseges menetbiztonsagi elektronikaval fel van szerelve.


Regebbieket inkabb csak annak aki tudja hogyan viselkedik egy hatsokerekhajtasu auto.

2015. febr. 11. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Normális vezetési stílussal "sehogy" sem viselkedik egy hátsó kerék meghajtású autó, nyugodtan bele ülhet bárki.
2015. febr. 11. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Az egyik kollegam par eve ugy torte ossze az E46osat egy feluljaron, hogy teljesen normalisan kozlekedett, csak rafutott egy jegfoltra, az auto kipordult es orral a szalagkorlatnak csapodott.


Mikozben a forgalom meg teljesen normalisan folyt korulotte. A hatsokerekhajtas menetbiztonsagi elektronikak nelkul tud meglepetest okozni.

2015. febr. 11. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Nem tud. A kollégád meg nyilván szépített a történeten, mert egy egyenesen haladó autó a tükörjégen sem farol ki, tök mindegy milyen meghajtású.
2015. febr. 11. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Eleg hozza hogy ha nem pont egyenesen mesz es nem pont stabil gazzal, hanem kicsit gyorsitasz vagy lassitasz, egyik oldal jegre fut -> mar porogsz is mint a bugocsiga.


Ha nem hiszed, akkor teged meg nagy meglepetesek fognak erni az eletben.

2015. febr. 11. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
1 millióért jót E36-ból találsz. E46-ból kétszer ennyi egy jó hathengeres.
2015. febr. 11. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

# 6


Hátsó kerekes autóval járunk télen, nyáron, jégen, hóban.


A kollégád megijedt amikor megcsúszott az autó és elkezdte rángatni a kormányt. Ennyi, már farol is. Ha simán leszáll a gázról és nem kalimpál a kormánnyal semmi sem történik. Meg kell tanulni autót vezetni.

2015. febr. 11. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Igy van, ezert irtam hogy olyannak valo egy regi BMW aki ismeri a hatsokerekhajtasu autok viselkedeset. Az meg altalaban nem egy full kezdo.


Amugy meg egy masodperc alatt megpordult, egyik pillanatban nyugisan haladt a forgalommal, a masikban meg orral a szalagkorlatban pislogott.


Konnyu kivulrol/utolag megmondani hogy mit kellett volna csinalni, csak amikor ott van elesben az ember az maskepp mukodik mint az okoskodas.

2015. febr. 11. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Azért az nem igényel 20 éves rutint, hogy ha megcsúszik az autó ne rángassa a vezető a kormányt.


Ha meg én elbénáznék valamit és a susnyásban kötnék ki én is úgy mesélném a kollégáknak, hogy az aljas hátsó kerék meghajtás volt a ludas és időm sem volt korrigálni, még véletlenül sem ő a béna. cöcöcö...

2015. febr. 11. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!