Miért mondja mindenki egy sportautóra hogy brutális amikor 30 km/h-val koccanok azt összetörik de egy Hummer H1-et szinte észre sem vesznek amikor az tényleg átmegy a kerítésen sőt gyengébb házakon más autókon is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A légzsák és az öv az kéne bele de a gyürödözóna hiánya teszi olyanná amit én épp hogy szeretek benne: ellenállóvá. "
Reméljük acélosra gyúrod magad a feladathoz, ugyanis a gyűrődő zóna hiánya az tudod mit jelent , igaz?
Ha nem törik az utó, a gyűrődő zóna hossza 0, akkor neked bekötött öv esetén max 15 centin kell 0-ra lassulnod. Lusta vagyok kiszámolni, de 50km/h sebességnél az kb 70-90g lassulás! A belsőszerveid széttrancsírozódnak a bordáidon...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A vicc az, hogy nincs övfeszítő, tehát Pistike szerveinek nem 15, hanem maximum 2-3 centi áll rendelkezésre a lelassuláshoz.
Mondjuk ez a pléjsztésönön, a hol a kérdező még legalább tíz évig autót vezet, teljesrn mindegy. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyrészt az élet nem pléjsztésön, majd ha felnősz, rájössz, hogy nem úgy törnek a dolgok, mint a képernyőn.
Másrészt ne azt nézd, mennyire törik az autód egy ütközésnél, hanem hogy normál üzemben mennyivel lesz nagyobb a fenntartása, mint egy átlag terepjárónak/pickupnak/autónak.
Harmadrészt nincs kedvem most veled hülyeségekről vitázni, mert egyértelmű, hogy autót még csak a hátsó ülésről láttál, de lehet, hogy ott is gyerekülésbe szíjazva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én már láttam egy két balesetet,ahol 40 tonnás nyerges szerelvénynek sikerült bemenni a nappaliba. Az is megállt 3 méteren,akkor az 5 tonnás H1 biztos megy tovább 90nel.
Nézd,te még fiatal vagy és naív. Majd ha túl vagy a gimnáziumi fizikán te is be fogod látni,hogy hülyeségeket írsz :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!