Megéri Fiat Punto II-ből a gyengébb,60 lóerőset választani? Nem nagy lemondás 80 lóerőshöz képest?
Országúton lesz leginkább használva, 90-es tempó...néha autópálya.
Összességében 60% országút, 20-20 % autópálya és falun belül.
Sokkal nagyobb a választék a gyengébb motorból, 2002-2004 közötti benzineseket nézem.
pár hónapja mentem fel pestre hármas golffal 1.4 60 le.
óra szerint 120-at tartottam mert siettem,ezt tudtam tartani 90 km-en keresztül de jobban már nem mertem nyomni.álló helyzetből megfelelően gyorsult a gázt taposva.ha megelégszel a 100 110-es utazóval akkor elgondolkozhatsz rajta egyébként felejtős.
Négyes, azt nem mondtam egy szóval sem, hogy azt a 45 lóerőt nem kellet elforgatni sokszor a pirosba, mert el kellett...
Egy kis videó arról, hogy mire elég 52 lóerő:
Az említett 45 lóerős kisautót előttem városban használták, ott is komótosan. Iszonyatosan el volt lustulva, tétova gázreakciók, stb.
Egy Bp-Győr-Bp etap végig negyedikben, "tégla a gázon" üzemmódban, kb. másfél óra alatt csodát tett. Felélénkült, nem lett semmi baja.
Attól sem volt baja, amikor a 840 kilós autóval egy 1700 kilós megkotlott német bálnát vontattam 30 kilométeren át, végig kettesben, 60-70 közötti tempóval. Hűtővíz végig 92 fokon, igaz megevett 20 liter benzint ezen a szakaszon. Szóval ha van kenés, van hűtés, önmagában a maximális teljesítménytől nem lesz baja egy motornak.
Sokszor felhoztam már példaként azt, hogy 1993-ban a Rábaringen 100 000 km-t tettek bele egy Toyota Carinába gyakorlatilag végig padlógázon. Semmi baja nem lett a motornak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!