Nektek melyik a fontosabb és miért? Hogy erősebb legyen az autó, és nem számít hogy több a biztosítás, drága az alkatrész, vagy inkább legyen gyengébb és kevesebb a fenntartása?
A 16 szelepes kocsi erősebb mint a 8 szelepes, viszont az átíratása több, az alkatrész drágább, biztosítás több...
8 v 16 szelepeset vennétek? mennyire fontos a teljesítmény?
És egy-egy országúti előzéskor mit tud a 8 szelepes?
Mentem 16 szelepes 1.4-essel. Fura volt hogy sokat pörög 90-nél de ha az ember odalép akkor szedi a lábát, ez tetszett.
Bár én nagy autóhoz vagyok szokva és ehhez képes nekem nem volt újdonság hogy az a kis 1.4-es autó jól megy.
Én a kettő közötti kompromisszumot választanám. 100-120 lóerő bőségesen elegendő normál utcai használatra. És ennek még az adója is megfizethető szerintem. Az átírás sem annyival több és azt úgyis csak egyszer kell kifizetni. Én nem szoktam fél évente autót cserélni.
8 vs. 16 szelep: A mostani autómból nincs is 8 szelepes változat úgyhogy nem kellett sokat gondolkoznom a kérdésen. Na meg dízel, így a nyomatékmaximum sincs a plafonon. Ha lehetne választani akkor ia a 16v-t választanám, mert rengeteget megyek autópályán, ahol nem hátrány a 16 szelep.
Most ne 100-120 lóerőről beszéljünk hanem 60-98 lóerőről.
Fiat Punto 1.2 8v 60LE vs. 1.2 16v 80le.
Renault Thalia 1.4 8v 75Le vs. 1.4 16v 98Le.
Én sose megyek autópályán úgyhogy elég a 100Le alatti autó is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!