Miért mondja mindenki egy sportautóra hogy brutális amikor 30 km/h-val koccanok azt összetörik de egy Hummer H1-et szinte észre sem vesznek amikor az tényleg átmegy a kerítésen sőt gyengébb házakon más autókon is?
Miért mondja mindenki egy Hummer H1-re hogy brutális amikor egy fél mázsa trágyát sem lehet belepakolni, de egy platós IFA szinte észre sem veszi, amikor a másfél tonna ganét rálapátolom?
Irónia, valószínűleg nem érted.
Tudod, egy Hummer sosem fog úgy gyorsulni, vagy olyan tempóval bevenni egy kanyart, mint egy kis sportkocsi. A sportkocsi nem fog átmenni a kerítésen. És egyik sem viszo el a másfél tonna trágyát. Sőt, akár hiszed, akár nem, mindegyik többet fogyaszt négy liternél - bezzeg egy modern hibrid.
Mindenkinek mások az igényei, minden célra más autó felel meg.
Majd ha felnősz, megérted.
Nem értem mit vagy úgy oda a Hummerrel, amikor egy Caterpillar D11-gyel úgy átmegyek rajta, hogy észre sem veszem, de ha véletlenül bedobok két sört és rossz felé tekerem a kormányt, akkor egy repülőgép hordozóval simán legyalázom az előbb említett Caterpillart.. :D
A sportautó az sportautó, annak van egy erős belső váza és egy könnyű, de nem olyan túlzottan szilárd áramvonalas burkolata. Ha csatt van akkor az törik, ahogy az F1-es kocsik eleje is törik, de az utascella egyben marad.
3-as vaslemezből kicsit neccesebb lenne meghajtani egy Lambo kasztnit :D
Hát én a személyes véleményemet el tudom mondani, de ez szubjektív.
Én szeretem a terepjárókat. Volt Samurai-om, Pajerom (régi, alvázas) - és ha úgy hozza a sors, megint csak Pajerot fogok venni.
De.
A Hummer H1 nem közútra való. Katonai járműnek lett tervezve, minden ennek van alárendelve. A közutakon, földúton, szántóföldön viszont, ahol az ember terepjárót használ, viszonylag alacsony az esélye, hog aknára fuss, vagy géppuskatűz alá kerülj - ellenben sokkal valószínűbb, hogy olyan környezetbe kerülj vele, ahol a méretei, súlya miatt alkalmatlan a továbbhaladásra.
Egész egyszerűen nem praktikus sem hétköznapi használatra, sem munkagépnek.
Számomra a H1 sokkal inkább parasztvakítás, mint hasznos gépjármű, és mint ilyen, lenézem. Lenézem, mert tudom, hogy aki vezeti, annak halvány fogalma nincs arról, milyen egy terepjáró, mire van szükség ahhoz, hogy egy terepjáró az legyen, ami: terepjáró. Olyanok vezetik, akik feltűnősködni akarnak, vagy kicsi a kukijuk.
"Mindenkinek más tetszik. Értem én. "
Jajj dehogy érted...
Az egyik - ahogy írták - egy terepre szánt egyszerű, masszív fémbódé, ami azért ilyen, hogy bírja a kiképzést.
A másik egy teljesen más célból és más felépítéssel megvalósított autó, aminek mást kell bírnia. A Hummer irányíthatatlan lenne az úton 250-nél, a sportkocsinak ez meg nem kihívás..
Te két teljesen eltérő dolgot akarsz összehasonlítani.
Nem a kazstnira mondják, te majom, hanem a teljesítményre.
Hol van a H1 motorteljesítménye, kanyarstabilitása egy 911-hez képest? Sehol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!