Miért szidják ilyen sokan a Volkswagent?
Nem provokálni akarom a népet, csak nem értem a dolog miértjét!
Elsősorban nem a Honda-s ellentét érdekel hanem általánosságban miért kap ennyi negatívumot?
Itt, ezen az oldalon is állandóan azt tapasztalom, hogy le van nézve mert ez "csak" egy Volkswagen ezen felül túlárazott népautó...
Lehet, hogy nem a legjobb hasonlat de ha valakit Hü'ye Jánosnak hívnak akkor az már nem is lehet okos?!?!
Vicc, hogy egyesek a nevében kötnek bele.
Úgy gondolom, hogy ahhoz képest, hogy a márka 1937-ben(ha jól emlékszem) alakult tett le valamit arra a bizonyos asztalra.
Nekik van a legnagyobb rajongói táboruk, elég ha csak a Golf-ot említem(nem mellesleg ők hozták létre ezzel a modellel a compakt kategóriát).
Akkor még felhoznám a Transportert és a kategória etalonját a Passatot is.
Ha a Vw nem veszi a szárnya alá a Skoda-t és Seat-t már nem létezne ez a két márka és ezen felül több márka tartozik az ő csoportjukba ami szintén évről évre nyereségesen működik.
Tavaly több mint 6 000 000 autót adott el a konszern és ha ez a növekedés nem áll meg a világ legnagyobb autógyártójává fogja kinőni magát.
Ha mind ez semmi akkor mit kellene még csinálni, hogy elismerjék vagy legalább is nem nézzék le?!
Én nem nézem le. Az új VW-k elég jól néznek ki.
Nekem az nem teszik mikor valaki veri magát arra hogy van egy 20-30 éves Golfja és ő a nagy VW-s.
Szerintem drága autó ahhoz képest.
Amikor autót vettem akkor 2000-es évjáratú VW Polo-t szerettem volna de 650 alatt alig volt olyan felszereltségű és 5 ajtós ami nekem kellett volna.
650 meg sok egy ilyen idős autóért. Végül 1 évvel fiatalabb Renault-ot vettem 500ért.
A másik meg hogy mi kerül egy 4-es Golfban 700.000be?
Ráadásul 16-17 évesen. Ugyan olyan évjáratú Focus 550.000
Azért kerül annyiba mert jól tarja az árát ami eladásnál "megtérül".
A Suzuki olcsó és jó autó mégis nagyon sok kritikát kap és manapság elveszítette a népszerűségét mert az emberek inkább vesznek egy Peugeot ami "csak" nem egy Suzuki.
Szóval az sem jó ha valami túl olcsó.
Ha tippelnem kellene akkor a kérdezőnek 4-es golfja van 1.6-os benzinmotorral. Ugyanis olyan jelenséget lát amit én nem annyira tapasztalok. Szinte mondhatni hogy csak az általam felhozott 4-es golf ezzel a benzinmotorral az ami nagyon sok kritikát kap. Ennek meg van az az egyszerű oka hogy az általad magasztalt óriáscég nem tudott akkor kiizzadni egy naprakész motort, hanem beleb*szta ezt a sz@rt, ami már akkor is elavultnak számított. Így kapott egy sokat fogyasztó, förtelmes nyomatékgörbével rendelkező autót, ami a fogyasztásához képeset meg lomha mint az állat.
A többi VW-nél én nem tapasztalom a szidást. Maximum annyit tennék hozzá amit már előttem is írtak, egy ugyanúgy jó használt autót olcsóbban megkapni ha mondjuk Opel logó van rajta. Így sokak véleménye az hogy ár/érték arányban lehet ennél sokkal jobbat is találni.
Az meg hogy eladásnál visszajöhet a többlet ár az csak annak vigasz aki úgy cserélgeti a kocsit mint más az alsógatyát.
Érdekes, a bmw-sek legalább ekkora cirkuszt levágnak a háromtizenhat öcccázé meg háááátúlkapar dologgal, arról nem is beszélve, hogy hogyan viselkednek az úton.
Ennek ellenére a bmw-nek nincs olyan rossz megítélése mint a Vw-nek.
Mellesleg TDI-t már 20 évvel ezelőtt is elismerték a vetélytársa amit mai napig fejlesztenek és nagy számban értékesítenek.
Persze, tudom, most jön a pédétédéizés, hogy mekkora ganyé volt de ennek ellenére szép számmal kelt el.(hozzá kell tenni, hogy a cr tdi sokkal jobban sikerült konstrukció, de minden márkának volt mellényúlása csak azt is figyelembe kellene venni, hogy azért volt olyan sok rossz pd tdi motor mert rengeteget eladtak el belőle. Az arányok a fontosan nem az, hogy gyik-on mennyi pd tdi-s kérdés van.
Amúgy, nem vagyok Volkswagen fan hanem Mercedes-es vagyok, szóval nem elfogultságból alkotom a véleményemet.
Én nem tapasztaltam, hogy általánosságban sokan szidnák a márkát. Az, hogy túlárazottnak tartják, még nem jelenti azt, hogy le is nézik, és szidják. A kettő nem azonos dolog.
Egyébként szerintem is túl vannak árazva a használt piacon (főleg itthon, kint nem ilyen szembetűnő a dolog). Egy hasonló korú Opel, Ford, Toyota is ugyanazt a minőséget és tudást hozza, mégis olcsóbb. Nem beszélve pl az általad is említett Skoda-król. Tök ugyanaz a kocsi, csak más embléma van az elején, és ezáltal máris olcsóbb.
A végére még annyit, hogy nekem is Vw-em van, egy 23 éves Polo. :)
Túlárazott? Mihez képest? Egy hasonló korú toyoa sem olcsóbb.
De Magyarországon sokan olvasnak totalszart, ahol csak a japán megy:)
Ennyi.
Igen, ez így van. Franciát hajtok, imádom a németet, és soem vennék japánt, mert 1,5-szeres áron kapok hozzá mindent.
Túlárazott? Lehet, de azétr többet kapsz a pénzedért, mint egy Ford vagy Opel esetében. Amennyivel drágább annyival jobb is.
Alapvetően szerintem két dolog miatt utálja a többség. Egyrészt egyfajta irigység, a VW köré épült kultusz, márkaimádat miatt (ami alapvetően nem rossz, a valaki által említett idióták a romhalmazokkal meg minden márkánál vannak) ez a fajta közösségi szellem kevéssé jellemző a többi márkára, legalábbis nálunk. Lásd Wörtersee, vagy éppen Golf találkozó a Hungaroringen.
A másik pedig összefüggésben van a túlárazással. Az utóbbi 30-40 évben meghatározó márka, és ha nem is igazán prémium, de mindenképpen átlag feletti autókat csinálnak. Aztán ez szülhet irigységet, olyanoknál akinek olcsóbb regebb, rosszabb más jutott, vagy csak az a közösségi szellem bántja a szemüket ami körülveszi a márkát. Pont ezért aztán a kivételesen jó dolgokat se tudják elismerni (pl a TDI-k)
"Ennek ellenére a bmw-nek nincs olyan rossz megítélése mint a Vw-nek. "
Nincs a f..zt nincs. Magyarországon talán a legnegatív sztereotípia a köcsög béemwéseket illeti :D
Szerintem egyáltalán nem szidják a VW-t. Az viszont igaz, hogy nagy a hype-ja errefelé - előttem már leírták - e miatt és az idióta regadó miatt a régebbi leélt példányokat is aranyárban adják - amik tőlünk nyugatabbra már vas árban mennek. Szerintem senki nem vitatja, hogy a VW átlag autóinak magasabb az értéktartása, mint a többi hasonló kategóriájú európai autónak.
Azért a kategória etalonjának nevezni a Passatot, egy olyan mezőnyben ahol a VW benevezi az A6-ot, a BMW az 5er-t a Mercedes az E-Klasset, hááát khm. Finoman fogalmazva is erős túlzás.
"Ha mind ez semmi akkor mit kellene még csinálni, hogy elismerjék vagy legalább is nem nézzék le?!"
Semmit, nem nézik le. Ugyanúgy a VW-re nyálat verő malac Passatos meg Góf kettes hülyegyerekeket nézik le, mint a BMWnél a telepi E36 tulajokat. Ettől még magával a márkával nincs gond. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!