A (chip) és a (turbó) -n kívül van e valamijen ló erő
növelő -benzines autóknál?
Figyelt kérdés
Mert szeretnék növelni rajt csak nincs sok lehetőség szerintem !
2015. jan. 3. 17:58
1/6 anonim válasza:
Milyen autód van?
De amúgy egy jó sportkipufogó(egész rendszerr), vagy sportlégszűrő, vagy direktszűrő vagy egy kis karbi tuning de például a legtöbb mercedesben nem turbó van, ha.nem kompresszor
2015. jan. 3. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Valamijen. Csak az van.
Lehet dolgozni a hengerfejen: nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, nagyobb nyitású vezérműtengelyek. Több levegő megy be, ahhoz több üzemanyagot lehet nyomni, nagyobb a teljesítmény. Persze ehhez hozzá kell igazítani a keverékképzést és kell valami normális kipufogórendszer is. Lehet csökkenteni a veszteségeket: teflonos dugattyú, könnyített motoralkatrészek, alumínium szíjtárcsák - ha kevesebb energia megy veszendőbe itt-ott, több jut neked, hogy vigyorogj tőle. Lehet még növelni a hengerűrtartalmat: nagyobb méretre fúratod a hengert vagy beerőlködsz egy nagyobb löketű főtengelyt rövidebb hajtókarokkal, esetleg mindkettőt egyszerre - nagyobb hengerűrtartalomból általában nagyobb teljesítmény hozható ki.
Vannak tehát bőven lehetőségek, csak mivel a sem a nídforszpídbe', sem a fásztenfjúriüszbe' nem esik ezekről szó, ezért sajnos a lelkes ifjúság nem sokat tud róluk.
2015. jan. 3. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
szívó autón kár kínlódni bármivel is,mert ha valamit cserélsz vagy átalakítasz,az alapból hozza magával,hogy a többi kapcsolódó alkatrész cseréje,erősítése,stb stb......ezeket külön-külön megcsinálni nincs értelme,mert csak egyben fejtik ki a hatásukat,csak addigra rálocsoltál a motorra több százezret,azt mondjuk a 120 lóból csináltál 140-et...azt akkor mi történt!ennyit akkor is "elértél" volna ha marad a gyári motor,csak kikönnyíted a kasztnit(hátsó üléssor ki,karbon vagy üvegszál karosszéria elemek stb stb)
2015. jan. 3. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
1-es kérdező -bmw 325 i e 36 !!
2015. jan. 3. 19:06
5/6 anonim válasza:
Vannak más lehetőségek is, hogy a motor szívó maradjon és mégis jóval erősebb legyen. Viszont ez szintén egy kisebb vagyonba kerül. Értelmes árban nincs semmilyen másik alternatíva ( kivéve ha beleraksz egy V8-as blokkot :D ).
2015. jan. 3. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
NOS szettet kell az autóba szerelni. Hamar lehet nyírni vele a motort, de amíg tart, addig jó móka. Ez a turbóra és a kompresszorra is igaz, idővel kifektetik a motort. Csak ebben a NOS hatásosabb. A túlzásba vitt chiptuning is pusztító hatású lehet a motorra nézve, de tűréshatáron belül húzva a motort, jó esetben csak a következő gazdája fog majd anyázni nagyokat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!