Mi a Velemenyetek a francia autokrol?
Szerintem tartsák meg a franciák :-)
Amúgy van egy Berlingo-nk alapvetően egész jó, csak a váltó elég nagy szar.
A Bmw-m ben milliószor jobb. A tesóm Hyundai-ben is jobb mint a berlingóban.
Volt jópár régi Peugeot-om, de az autóim főleg németek voltak, főleg Opelek, meg néhány Ford, VW.
Legutolsó egy 405-ös dízel pözsó volt, borzalom...
Egy napon nem lehet emlegetni a németekkel, akik itt lepontozzák a francia fikázókat, valószínű egy villáskulcsot nem fogtak a kezükben soha.
A tipikus hibák: torziós hátsó rugózás, eltörnek a rudak, meg szétkopik a fészke a hátsó híd csapágyazásának.
Vékony kaszni, kézzel simán be lehet nyomni.
Idióta színkódok, egy éven belül képesek voltak vagy 6 féle szürkét kiadni.
Persze egy papírfecnivel tették rá a színkódot a toronyra, ami naná, hogy 20 év múlva már sehol sincs(10 év múlva se)
Könnyen törő, gagyi műanyagok, elektromos hibák tömkelege.
Vacakoló váltó, idióta olajozási megoldás a motorban, ha lemegy egy szint alá az olaj, nem lesz kenése a hengerfalnak, a hűtésrendszer a legnagyobb vicc az egész autóban, folyton lelevegősödik, minek következtében elmegy a hengerfej tömítés.
Drága alkatrészek.
Ami előnyük, hogy már kb 89-től kezdve galvanizálták a kasznikat, és nem annyira rohadnak.
Talán ezért tartják az értéküket, ezt jól kifundálták a franciák, emiatt szívja meg sok szerencsétlen csóró, ha ilyen vackot vesz.
Inkább venne egy szétrohadt Opelt, tapasztalatból mondom!!!
Egy szó mint száz, nem véletlenül szidják sokan a francia autókat, ezeket többnyire szerelők, meg elfogulatlan volt tulajok terjesztik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!