Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E46 318i 118Le, mennyire erős?

E46 318i 118Le, mennyire erős?

Figyelt kérdés

Nem száguldozni kell, nekem elég annyi, ha előzni jó lehet vele(bár igazából, ha mennek tempósan előttem, akkor nem szoktam előzni sem)

Városi használatra lesz+ 1-2 nagyobb út 1 hónapban, de autópályára nem nagyon vinném!

A jelenlegi 1.4 60Le helyére venném!

Tudom sor6-ot vegyek! Erre csak az a válaszom, hogy azoknak a hangja nem tetszik, nincs arányban a többlet fogyasztással+ teljesítményadó is jóval több 323-tól felfele!

Tehát konkrétan BMW E46 318i vagy VW Golf IV/Bora/Seat Toledo 2.3 V5?

Akár ez is lehetett volna a kérdés!



2014. dec. 26. 16:15
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

De nem értem ezt a kérdést.

A 2.3-mas 150 lóerő, a 318 csak 118, ami sokkal kevesebb. Meg amit irtál, 2000 ccm felett sok az adó. Mondtad, hogy a hang sem fog meg, pedig a 2.3-soknak nagyon szép hangjuk van, bár ha neked nem tetszik a sor6 hangja, akkor téged ez nem igazán édekelhet.

A leirásodból arra következtetek, hogy elég lenne neked a 318i is, igazi sportgépnek fog érződni 60 lóerő után.

2014. dec. 26. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Csak ne úgy hajtsd mint egy sportgépet mert az cink.

Amúgy jó autó.

2014. dec. 26. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Jó kis autó a 318i, előzni sem nagy dolog vele, autópályán sem kell félteni, a 130-at lazán tudod vele bárhol tartani. Főleg a 60 LE után lesz szinte egy repülő szőnyeg, de idővel megszokod majd és azt veszed észre hogy kevés lesz.

Érdekes hogy nem kell neked 323i, de a 2.3-as VW motoron meg gondolokodsz. Hát az meg inkább autópályára való, előzni vele csak egy laza bokamozdulat, az tényleg nagyon megy, csak hát fogyaszt is.

2014. dec. 26. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

A "V hang" tetszik, ugye a 2.3 150paci az 5 Henger V alakban, brutál szép hanggal, ehhez képest a sor6-os(BMW) hangok nem igazán tetszettek!

Mondjuk nem feltétlen BMW-t szeretnék, talán még 1.8T is szóba jöhet a VW konszernből, kérdés mennyire bírják a rövid városi utakat, bár valamiféle kompromisszumot kell kötni valamelyik irányban, bármi is lesz!

Fogyasztás szempontból mondjuk a 12L simán belefér városban, most se sokkal eszik kevesebbet a gép(melegítés+ rövid utak).

2014. dec. 26. 18:33
 5/13 anonim ***** válasza:
Városi használatra semmiképp se venném meg. Lakott területen kívül egész jó, az az egy gond van, hogy csak 80 felett kel életre az autó viszont 160-ig jól megy.
2014. dec. 26. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

A kérdés megválaszolva: 118 lóerős.

Van a 318i-ből 143 lóerős is, az már megy, csak az drágább lesz.

Inkább a Bora, mert az aránylag ritka és abból az 1.6-os megy majdnem úgy, mint a 118 lóerős bmw.

Ha meg a Toledo tetszik, végkép nem értem a dilemmát, azt kell venni.

2014. dec. 26. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

Az 1.6-ost azért hagytam ki, mert jobban igénylik a minőségi alkatrészt+ a 1.6 16V-nek a 95-ös benya se elég, a régi 1.6 SR pedig a váltó oldalról nézve gyenge!

Akkor már inkább az 1.8 T, az mondjuk tényleg ritka, hogy Borát 1.8 T-vel eladják és még árában is legyen, de pl Octavia, Passat B5 vagy Toledo is van a kínálatban, szerintem ezek között fogok keresni akkor.

A használatot tekintve azért minden hétvégén kimegyek a városból, tehát hetente 1x lesz 1 nagyobb út.

Ha pedig nem elég a városi gyorsulás, még mindig jobban hozzá lehet nyúlni, mondjuk 1 chip vagy egy nagyobb turbó...

2014. dec. 27. 01:14
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

A 318 118 ló mennyire erős? Semennyire. Gyenge az a motor abba a kasztniba ahhoz, hogy racsingolni lehessen vele. Normálisan közlekedni viszont lehet vele és nem horror a fogyasztása.


Nem tudom honnan veszed, hogy 323 felett több a teljesítményadó,ott is ugyanúgy xFt kilowattonként.


"Ha pedig nem elég a városi gyorsulás, még mindig jobban hozzá lehet nyúlni, mondjuk 1 chip vagy egy nagyobb turbó..."

Igen, ez így jól hangzik. Egy normálisabb golyóscsapágyas turbó nettó 250-től indul, ehhez kelleni fog már nagyobb AC is nagyobb injektorok is. Plusz csippelés, ölhetsz ha megáll fél millában. Végül is.. :D


Normálisan közlekedni teljesen megfelel a 318i, ha nem nagy a lábad, akkor racionálisabb választás, mint a sor6-osok. A VR5-ről majd nyilatkoznak a VW-sek, azzal még csak vizuális tapasztalatom van. :D


Önmagában a E46 vs.VW/Seat kérdésre ülj bele mindegyikbe, menj el próbáld ki. Amelyik szimpibb azt válaszd.

2014. dec. 27. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Mindegyiket ki fogom próbálni, természetesen...

A teljesítmény adó témakörben úgy látom senki sincs tisztában.

124Kw-ig kb 22.000Ft, 125KW már kb 46.000 körül van.

Mondjuk ez csak egyben hangzik soknak, havi 3800 Ft hülyeségre is elmegy+ nyilván nem ez lesz a legnagyobb költség...

2014. dec. 27. 12:17
 10/13 anonim ***** válasza:

"A teljesítmény adó témakörben úgy látom senki sincs tisztában.

124Kw-ig kb 22.000Ft, 125KW már kb 46.000 körül van. "


Szerintem te nem vagy tisztában ezzel. Volt anno luxusadóként, hogy 125kW felett duplázódott a teljesítményadó, majd 175kW felett 2.5-es szorzó volt és asszem 220-225kW környékén lépett életbe a háromszoros szorzó. Ezt viszont már évekkel ez előtt eltörölték. Aztán ez az kis baki benne maradt nagyon sok online kalkulátor motorjában és sorra kalkulálja a hülyeséget.


200kWattos autóm van, évente valami 36 000 a teljesítményadóm.


Ha nem hiszed:

1991. évi LXXXII. törvény a gépjárműadóról


[link]

2014. dec. 27. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!