Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 320D-ben (2005től) állitól...

BMW 320D-ben (2005től) állitólag 500X több dolog mehet tönkre mint 1 benzinesben. Turbó, porlasztó, nagynyomású pumpa stb. Ráadásul kiszűrni h a lehetőségek közül épp mi a baj. Érdemes elkerülni és 1 erős benzinest választani nyugalomért cserébe?

Figyelt kérdés

2014. dec. 18. 20:41
 1/6 Dörmögő ***** válasza:
Mindkettőnek van előnye és hátránya is. Még aztán a mai benzinesek sem azok az egyszerű motorok.
2014. dec. 18. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

500szor tobb dolog?


Na ne hulyeskedj :)

2014. dec. 18. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Miért pont 2005 évjárattól? Már előtte is gyártottak BMW-ék hasonló bonyolultságú motorokat, mint utána.
2014. dec. 18. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
49%
500?
2014. dec. 18. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Ez megint egy olyan dolog, hogy ha gond van soknak hangzik egyben mondjuk 200. De számoljunk hosszú távon.

320i és 320D

Előbbinek számolhatunk 10 literes vegyes átlagot, utóbbinak 7-et. Az annyit jelent, hogy mondjuk 350FT-al számolva 100km-enként 1050FT, 10.000-nél már 105.000, 100.000km-nél pedig 1.050.000FT, ennyit takarítasz meg vele a dízel javára... ha véletlen rá kell költsd mondjuk 200-at akkor is 850.000 a dízel javára...


Aztán csak 100.000-el számoltam, 100.000-et meg bőven megfutja minden dízel BMW, még a 200-at is.

2014. dec. 19. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az a baj a matekkal, hogy a kérdésben szereplő 320 már 9 éves, ez meg már túl van az első 200-400 000-ren.

Rosszabb esetben az a korszak jön, amikor csere érett lesz minden: kettős tömegű,kuplung, a mitsubishi feltöltők is hullanak rendesen.. ez már nem haveri alapon 600 000.. És akkor még cska azokkal számoltunk, amik kötelezően cserére szorulnak X futás után, nincs benne semmi extra geba.z .


Új autó esetén tényleg jó, az első 200 000-ret meg lehet úszni szerintem komolyabb ráfordítás nélkül, de egy használt 320d az lutri. Ha ismert a valós futás és előélet ( pl BMW premium selection-ös autó ) akkor nincs gond, de ha nem.. Ha ki tudja ki hajtotta, honnan behozott autó, akkor az az egy milla hamar elfogyhat - ha minden összejön egyszerre.


Meg azt sem árt figyelembe venni, hogy az a 100k mennyi idő alatt szalad bele. Mert ha évente csak 25 000-ret megy, akkor 4 év alatt kitermeli a kötelező szervíz árát, a következő 4 évben fog csak "hagyni" az autó. Addigra meg már 17 éves lesz a gépsárkány..


Használtnál érdemes erős ráhagyásokkal számolni a megtakarítást és a költségeket.. egyik ismerősöm több mint egy millát locsolt bele az E90 320d-be, a főnököm is egy milla felett tart !!csak ezen az éven!! az E60 530d szervizelésével.. Ezek mondjuk abszolút negatív példák, de senki nem lát bele a motorba szerintem.


Amúgy az E90 320d board szerint 6.7-et fogyasztott, pedig a csávónak igen nagy lába volt.

2014. dec. 19. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!