Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Működni fog a robogóm ha a...

Működni fog a robogóm ha a vákumos benzincsapot kicserélem vagy más gond is van?

Figyelt kérdés

A robogóm nem indul pedig előtte még mentem vele és semmi furcsát nem vettem észre. Szikra van.

Próbáltam a karburátort leszedni de alig férek hozzá, van olyan csavar amit ki se tudok tekerni úgy be van állva.

Lehúztam a benzincsövet és elkezdett folyni a benzin. Utánaolvastam hogy vákumos benzincsap van rajta ami akkor engedi a benzint ha vákum keletkezik a vákum csőbe, tehát ha szív a henger. Sikerült beindítani a motort úgy hogy volt benzin a karbiba de a benzincsövet lehúztam.

Lehet hogy bezabál és azért nem indul ha rajta van a benzincső?

Gondolom ebben is van úszó ami nem engedi a benzint feleslegesen a karbiba.

Korábban már észrevettem hogy ha pár órát áll a robogó 1 helyben akkor benzinfolt lesz a betonon.

Miután piszkáltam a benzincsapot meg a karbit és visszaraktam a benzincsövet akkor elég rendesen folyt ki a karbiból a benzin.


2014. nov. 26. 20:56
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Ha pár óra után folt van a motor alatt, akkor valami ereszt. A vákumos benzincsap lényege a kényelem, ejtőtartályos motorokon alkalmazzák és a kézzel állítható csapot helyettesíti.

2 dologra tudok gondolni, ami tönkremehetett:

1)A vákumcsap megfelelően működik, tehát álló motornál egy cseppet nem enged át. Ekkor annyi benzin folyik amennyi a a karburátor úszóházában van, és nem a tűszelep felé, hanem a leengedő csavarnál, ami a karbi legalján van.

2)A vákumcsap nem zár el álló motornál, a tűszelep tart ellent a benzinnyomásának. Nem teljesen jó a tömítése és szépen lassan megtelik az úszóház plusz benzinnel, ami a túlfolyón kifolyik. (elméletileg [és a gyakorlatban is, ha minden jó] a tűszelepnek is el kéne teljesen zárnia, úgy hogy tartja a benzinnyomását)

2014. nov. 26. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
vidd el szerelohoz, ha beteg vagy magadat se mutod meg. vagy orvoshoz se jarsz?
2014. nov. 27. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Itt a környéken nincs szerelő és körülményes utánfutót szerezni meg egy kocsit amin van vonóhorog.
2014. nov. 27. 20:33
 4/12 anonim ***** válasza:

Milyen környék az?

Odaköltözzek? :D

2014. nov. 27. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Egy benzincsapot nem olyan nagy dolog kicserélni, főleg ha már le van bontva a motor. Én személy szerint messze elkerülöm a szerelőket és mindent magam szerelek. Egy robogón nem nagyon van olyan dolog, amit ne lehetne egyszerűen szetszedni és jól összerakni. Nem bíztatok senkit szimmerincserére, de úgy gondolom, hogy egy benzincsap nem okoz gondot senkinek.
2014. nov. 27. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
0%

#5: tehát az átlag embernek a következőkhöz van szerszáma és felkészültsége:

-blokk szét préselés, különböző méretű lehúzók

-nyomaték kulcsok(minimum 2db kell lefedni a teljes tartományt ami szóba esik)

-ultrahangos mosó, fúvóka kaliber, fúvóka dörzsár, stb.

-2pontos furatmikró készlet(csapágy fészkek és henger mérésre)

-minőségi bitfejek és szerszámok,ütvecsavarhúzó,stb.

-csapágy lehúzó készlet

-zsákfuratból csapágy kihúz készlet

-stb.


A hozzád hasonló kókányolók miatt mondom mindig külföldről kell autót, motort vásárolni és amikor elmegyek valakivel eladó járművet nézni az eseteknél 70-30% az arány, hogy kintről behozottra mondom rá az igent, persze ott is van szemét, de a hazaiak 90% kókányolt kupac.....


Egy első teleszkóp javításról meg már nem is beszéltünk ami komolyabb szaktudást igényel vagy 4T motorok hengerfej felújítása, stb.

2014. nov. 27. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

@6 Te igazi tapló!


Nem világos, hogy miért kell minősíteni bárkit is látatlanba, de ez legyen az én bajom. Az viszont igen felháborító, hogy miután adok egy rendes választ, nevezetesen az elsőt, Te kedves tapló, ideböfögsz egy haszontalan választ. A kérdező előrébb nem jutott a dolgával és cserébe az én agyamat is felhúztad, nyílván ez célod volt. Valahogy úgy érzem, hogy semmit nem értesz a motorokhoz, és googleből kikeresett profi szerszámokat sikerült csak felsorolnod, a hozzáértésed alátámasztására. Valószínűleg olvasási zavarokkal is küzdesz, mivel direkt leírtam, hogy nem feltételezem, senkiről, hogy nagyobb szerelésbe kezd, de 3 gumicső lehúzásához semmiféle tudás nem szükséges és az általad felsorolt szerszámok sem. Biztos nagyon sok porlasztót szereltél ezért tudod, hogy csak ultrahangos tisztítóval lehet őket rendesen kipucolni, mint ahogy régen is csinálták.(Segítek, ez irónia volt, mivel ez egy baromság)

2014. nov. 27. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

te meg egy igazi marha....

par ezer jarmuvet megjavitottam mar.

es a felsorolast nem a benzincsapra irtam hanem a szerelok elkerulesere.


nem kellene biztatni a hazi barkacsra senkit mert annak sosincs jo vege....

normalis szerelo ilyen aprosagert elker egy ezrest es szakemberre volt bizva aki lehet eszre vesz mast is amit illik orvosolni mielottt baj van.


kedvencem mikor az onjeloltek altal frissen szerelt jarmun mindenhol sziloplaszt es kiszakadva a menet, de tovabb megyek regi dolgokra te biztos a kettootvenes MZ kuplungot is felhegeszted.....

2014. nov. 27. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

8/8 Te biztos az a fajta szerelő vagy aki vagy aki 1000 ft-ért dolgozik.

Na ilyen szerelőktől undorodok, aki csak sírni tud hogy elveszik a munkáját. Csórikám kér egy kis segitséget te meg egyből leugatod, mert egy 1000Ft-os szerelő nem tud minőséget produkálni!

2014. nov. 28. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Nagyon jó, hogy pontosan tudod, hogy mit csinálok a motorokkal szerelés címszó alatt. A baj az, hogy komolyan gondolod amit írsz és készpénznek veszed a saját baromságodat. Sajnos ebben az országban az intelligenciahiány egyenesen arányos a magabiztossággal.

Rátérek a lényegre!

Mindenki azt csinál a motorjával amit akar. Semmi közöd nincs ahhoz, hogy ki milyen módon vágja tönkre a motorját. Nem kötelező a széttákolt használt gépeket megvenni.

Arról nem beszélve, hogy a motorbaleseteknek minimális százaléka történik műszaki hiba miatt. Arról nem beszélve, hogy hány meg hány tróger szerelő van az országban. Nem légbőlkapott dolgokat mondok, hanem hallom motoros/robogós ismerőseimtől. Tipikus eset amikor kicserélik azt is amit nem kell, és még rosszul is rakják össze, persze jópénzért.


Ha egy önjelölt tákoló nagyon elrontja a motorját, akkor úgyis elviszi szerelőhöz, de nagyon remélem, hogy nem hozzád.

2014. nov. 28. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!