Aki elhordja minden rossznak a TDI-t attól megkérdezezhettem, hogy mégis honnan merít bátorságot?
És egjött az első egykilenc tádés....
1.9 TDI-vel versenypályán is verem az 1.6 benzint...
Én meg a 3000 benzinnel verem az egykilenc tádét. És?
Kb. azzal van egy kategóriában.
Ezt soha nem magyarázod meg az egykilenc tádésoknak.
"1.9 TDI-vel versenypályán is verem az 1.6 benzint... "
Nagy elismerés egy feltöltött motorral megverni egy kisebb lökettérfogatú szívó motort.
Egyébként meg eléggé kétlem, én a 35 éves 1.4-es 65LE-s szarommal ott autóztam körbe a BMW 525tds-t, ahol akartam. És rajtam kívül mindenki más is a pályán. Ja, bocs, az nem TDI volt, mert akkor fénysebességgel közlekedett volna.
Szmók end tüdőrák forever!
Haha, lehet, hogy egy mezei 100-110 lovas 1.6 szívót elver az 1.9 feltöltött chippelt, 502-es porlasztócsúcsos, emelt nyomásos stb stb. mert gyári állapotban nem megy fele annyira sem, mint ahogy képzelik azt a TDI-sek, aztán mikor felmegy a pályára a VTI Honda 1.6 szívó 160 lovas gyári motorral, akkor meg megy a köpködés, hogy "pff.. nincs nyomaték" meg "rizsrakéta", aztán 30 másodperc után a porát látná maximum.. persze egyiket sem erre találták ki, csak ha már ennyire hajtják a nagy Honda evő TDI-sek a semmit a Smók&Csárm-on, akkor jó lenne néha elgondolkoznának kicsit, hogy mit és miért alapon köpködnek.
Egyébként meg az autós társadalom legalja az az oldal, egyik percben a Hondákat minden szarnak elmondják, a következő percben hirtelen semmi bajuk vele, aztán utána megy tovább az ócsárolás, aztán ha meg valahol rossz színben tüntetik fel az oldalt, akkor ők vannak a legjobban felháborodva..
Na ez a beszarás: :-D
https://www.youtube.com/watch?v=jA4UYGhmUD4
Tényleg, nem is szídnak senkit, a Hondákat főleg.
"Szerző: Váradi Andárs" Csak egy elírás, de ennyire komoly ez a csoport, ilyen "munkát" kiadni a kezükből...
Na az okosok,
nézzetek már utána 1.6 benzin, és az 1.9 TDI adatainak (PL. G4-ben mindkettő). És gyári állapotú a kocsim motorikusan teljesen (egyébként ha már 2.0 benzin, úton 100 körül lepadlózva a 8 szelepes Vectrát is megfogom, igaz ez nem versenypályás tapasztalat)
De ha már nincs más, akkor lehet jönni a 40%kal nagyobb teljesítményű kocsikkal... Lol.
A füstöt én sem bírom, nem is füstöl, mert nincs eltekerve benne se a füstcsavar, se chip se semmi.
Ti dízelb*zik mindig egy kategóriával kisebb, vagy egy generációval régebbi szívó Otto-motoros, (lehetőleg kevesebb LE nagyobb kasztniban) ellenfeleket hoztok elő, hogy azokat ott nyomjátok le, ahol akarjátok.
Vegyél már elő egy azonos kg./LE arányú, istenített tdi-vel egy generációs vetélytársat, máris más az eredmény.
Ne 8 szelepes A-Vectrát hozzál itt példaként.
Az a baj a tdi-vel, hogy van egy jólmenés-placebója: először semmi, nem megy a turbó. Megszólal a turbó, tol egy nagyot (és rövidet), jajjdemegyezmintazááállat-érzés, aztán a menésnek folytatódnia kéne a fordulatszám emelkedésével, elfogy az erő, kapcsolni kell felfelé, kezdődik az egész elölről.
Kedves 19es, 1.6 benzin pont van a Golfban is ugyanúgy, mint az 1.9 TDI, 2.0 8 szelepes Opel motor meg teljesítményben még többi is, ezért mertem említeni (Vectra A 9,74 kg/le, Golv IV 11,45 kg/le, szóval még a másik irányba is tévedtem).
Egyébként nem vagyok dízelb*zi, Napi használatra kell a dízel, ép ész érvet a megrögzött benzinesek nem tudnak mondani ellene. Egyszerűen a dízel a jobb erre (úgy 20-25 km felett) Persze nem mondtam le a sportosabb második autómról még mindig. Az értelemszerűen benzines lesz. Mert egy sportkocsiba az dukál. De amíg olcsóbban, és (ennyi pénzért) dinamikusabban tudok közlekedni addig ne kelljen hülyének lennem és erőtlen benzinessel járni:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!