Aki elhordja minden rossznak a TDI-t attól megkérdezezhettem, hogy mégis honnan merít bátorságot?
Nem mindenkinek jön be a dízel karaktere, városba jó ha hirtelen le akarsz lépni, de versenypályán elvérzik mert kicsi a használható fordulatszám tartományuk, meg a szag se jön be sok embernek, én pl. az új dízelek szagától vagyok rosszul, úgy befullok tőlük, olyan émelyítő szaguk van, pl buszoknak is, azért vagyok rosszul a buszokon, viszont a régi 1.8-as ford szívódízelnek meg a régi volkswageneknek egyedi szaguk van, az pl egész édeskés, finom.
De legjobb szaga a benzinnek van szerintem, és kipörgetve élvezetesebb.
A fogyasztás most mellékes, nem mindenkinek számít, de ha minimálbérből kéne kocsit vennem, és felvágni vele, akkor dízelt vennék, mert elmondhatom, hogy jobban húz az autóm mint egy sima 1.6 benzin.
Amikor még volt az embereknek (pénze) bátorsága 2000-es évek elején az 1.6 vti, meg 2.0, vr6 volt volt a menő, meg az e34 525i, stb, azzal égették a gumit a hajógyárin, aztán ma már ugye számít a pénz, és nem mindegy, hogy 20 litert eszik padlózgatva, vagy 7-et.
De nekem akkor se kéne dízel, az a baj egy ideig jó, hogy kerepel, hűű érdekes, meg minden, meg de jól tol, de 1-2 hónap és megunnám, egy jó benzinest meg nehezebb.
Milyen bátorságot? Linkelj már pár olyan kérdést, ami elhordja minden rossznak a TDI-det. Szerintem több olyan van, ahol rá akarja erőltetni az emberre.
Az emberek 99%-a leszarja a TDI-t. Viszont van 1% elmeroggyant, aki mindenképp be akarja bizonyítani, hogy az a motorok királya. Miért kell ráerőltetni bármit is a másikra? Rohadtul nem érdekel, hogy mi van a TDI-vel. Én miért nem akarom ráderőletetni, hogy vegyél olyan autót, mint ami nekem van?
Ezek a TDI nyalók úgy beszélnek erről a tök átlagos motorról, mintha ők tervezték volna, és olyan büszkék is rá. Mire vagytok büszkék? Elmondjam mire lett tervezve? Hogy országúton apa és anya használja konstans fordulatszámon, és sebességgel, viszonylag kevés fenntartási költséggel. Tehát sz*rrágóknak való. Ha német mérnökök tudnák, hogy mi folyik itt, forognának a sírjukban. De szerintem csak röhögnének egy nagyot. Egy családi autókba szánt motort minek kell összehasonlítani olyan motorokkal, amik nyíltan sportosságra van tervezve?
De ha olyan okosok vagytok, és az a sportos, és versenymotorok csúcsa, akkor raliban, pályaversenyen, driften miért nem használja senki? Motorkerékpárok miért nem készülnek TDI-vel?
Mert rohadtul nem erre való.
Az áhított koromról meg annyit, hogy begyújtok szénnel a kályhába, aztán a kéményre meg rátapasztom a pici szád, majd akkor megtudod, hogy mit kap az, aki mögötted halad a forgalomban.
Inkább fogyasszon 2-3 literrel többet, de egy benzinesben sokkal jobban megbízom, és az egész karakterisztikáját sokkal jobban szeretem.. Mivel 2.0i-m van, így nyomaték gondok sincsenek, szóval ez sem érdekel.. ha meg már annyira számít, hogy mi hogy megy, (131 ló, 180 nm) 1.3 tonnával a közel azonos súlyú Passat TDI chippelve (120 ló, 270 nm) nem tud meglépni, sem a 2.0/2.5 dízel Bmw.
Attól függetlenül, hogy egyenlőre el sem tudom képzelni, hogy TDI-t vegyek, még jó motorok, és ha egyszer mégiscsak úgy alakulna, és dízel kéne, akkor TDI lesz.
Nem volt még nekik dizel, vagy volt, de nem tetszett a dizel karaktere nekik, vagy sokat kellett költeni turbóra, vagy adagolóra/befecskendezőre.
Nekem dizel és benzines is van, mindkettőt imádom. De ha csak az új autókat vesszük, akkor az új turbóbenzineseknek abszolút semmi előnyük nincs, mert ugyanolyan drága és összetett alkatrészekbő tevődik össze mint a dizel, de még mindig 3 literrel többet eszik. És a dizel jó eséllyel sokkal több kilómétert fog birni, pláne ha egy kiforrott TDI-ről beszélünk (mára a 2.0 CR TDI is elég kiforrott motor).
Senkivel sem akarok vitatkozni, szivesen meghallgatok bárkit, aki szerint ilyen körülmények között jobb egy modern turbó-benzin, mint egy TDI.
nekem volt, csak rossz konstrukcio, 2.5tds, amugy ha megy egész jo, 6 hengerrel, egesz szép hangja is van ha oda lépnek neki, kecses az alap hang is, cask ez sajna mindig beszarik :/
ettöl fuggetlenul sosem mondtam h az összes rossz.
sőt vszinu az uj autok a töredékét fogják cask meg tenni majd annak akm nek ami ebbe már benn van.
LOL, sok okos.
1.9 TDI-vel versenypályán is verem az 1.6 benzint...
A sok visszatekert órás külföldi kocsi miatt károg a többség. De ami normális állapotban van, az bizony nem zörög berreg stb. Sőt nem is füstöl mint a gyárkémény
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!