Régi dízeles BMW-ben megbíznál?
Nekem nagyon tetszenek az 5-ös BMW-k az 1997-2002-es évjárat közöttiek! Tényleg nem kerülnek sokba van választék 600,000-3,000,000 ft-ig.
Csak az a gond, hogy rengeteg km van bennük sok kocsi túl van már a 200.000 km-en is, és kicsit tartok attól, hogyha megveszek egyet, és "rendberakatom", tehát átnézetem és kicserélem a vezérműszíjat, meg az összes kopó alkatrészt, veszek rá új gumit stb, és ha elkezdem használni, akkor 1-2 hónapon belül, valamilyen nagyobb probléma lesz a motorral, ami többe fog fájni, mint maga a kocsi. Mi a véleményetek? Újak nagyon drágák, és 0 km van bennük, vagy van egy 12-15 éves BMW ami túl van már a 200.000 km-en is. Mindenképpen dízel kell, rengeteget megyek autópályán. Kérdés az, hogy megbíznál-e az "álmaid" kocsijában ami 10-15 éves és túl van a 200.000 km-en (valamelyik 250,000)vagy vennél egy teljesen más kocsit ugyanebben az árban?
pedig nem kell beszarni tőlük, 10 évig biztos nem fog menni egy 600 ezres gond nélkül, de ha egyszer kicserélsz valamit gyári minőségű alkatrészre, akkor az a következő 10 évben már nem fog elromlani...
ismerősöm anno E36 328i-t vett gombokért, motor és kaszni is romos volt, kapott egy teljes felújítást 3 éve, motorba új gyűrűk, csapágyak, teljes hengerfej felújítás, plusz kapott egy chiptuningot is, azóta olyan mint az új, csak erősebb, kb 210 lóerő, és normálisan hajtva 8,5-9 liter körül eszik, de olajból 2 cseppet nem eszik meg egy 10-12 ezres csere periódus alatt, pedig több mint 15 éves, csak rendbe lett rakva...
Nem a km számlálótól kell fosni - a mienkbe most 325e van és "csak" a turbó ment el benne - de az mindegyikben elmegy 300e körül.
De a motor maga 500e-t is simán elfut az első generálig, ha normálisan karba van tartva!
Keresni kell egy jó állapotút, szívósori pillangószelepet kibaxni belőle (mienkből is ki kellett), turbót megnézni, hogy a gyári-e benne vagy valaki már cserélte élete során (simán előfordulhat).
Aztán matekozz, hogy a 600e-t éri meg jobban megvenni és 1 millát rákölteni vagy a 1,5 millásat, amire talán csak 1-2 százezret kell.
Amúgy nagyon jó autó, mi nagyon szeretjük.
4.,
"autopalyan nincs nagy elteres fogyiban egy hat hengeres benzines es a dizel kozott. "
Majd akkor mondj ilyen baromságokat, ha 150 tempomattal 6 litert fogyaszt a 3000-es benzines géped. Már az is csoda számba menne, ha 9 alá tudnád vinni, de még azt is komoly kétkedéssel fogadnám...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!