Régi dízeles BMW-ben megbíznál?
Nekem nagyon tetszenek az 5-ös BMW-k az 1997-2002-es évjárat közöttiek! Tényleg nem kerülnek sokba van választék 600,000-3,000,000 ft-ig.
Csak az a gond, hogy rengeteg km van bennük sok kocsi túl van már a 200.000 km-en is, és kicsit tartok attól, hogyha megveszek egyet, és "rendberakatom", tehát átnézetem és kicserélem a vezérműszíjat, meg az összes kopó alkatrészt, veszek rá új gumit stb, és ha elkezdem használni, akkor 1-2 hónapon belül, valamilyen nagyobb probléma lesz a motorral, ami többe fog fájni, mint maga a kocsi. Mi a véleményetek? Újak nagyon drágák, és 0 km van bennük, vagy van egy 12-15 éves BMW ami túl van már a 200.000 km-en is. Mindenképpen dízel kell, rengeteget megyek autópályán. Kérdés az, hogy megbíznál-e az "álmaid" kocsijában ami 10-15 éves és túl van a 200.000 km-en (valamelyik 250,000)vagy vennél egy teljesen más kocsit ugyanebben az árban?
vezérműszíj? na, egy újabb BMW rajongó...
egyébként tds-t ne vegyél, a D-k már CR dízelek, azok sokkal jobbak minden szempontból...
egyébként ezek az autók dízelként nem 200-on vannak túl 15 éves korukra, hanem 400-on, az órát nem kell figyelembe venni, az esetek 90%-ában manipulálva van, de ettől még nem kell beszarni, ha jó a gép el lehet hozni a tekert órájút is, ha meg 120-at mutat az óra, de le van lakva, akkor az még a laikusnak is feltűnik, hogy valami nem stimmel...
dizel bmw olyan mint az alkoholmentes sor.
kovetkezo mi lesz? 4hengeres kompakt?
autopalyan nincs nagy elteres fogyiban egy hat hengeres benzines es a dizel kozott.
varosban necces a fogyi na meg amikor parkolni kell akkor mindig irigy vagyok a smartokra....
nekem m50b20tu atlag 9.5 jar el es varosban sokszor van folyamatosan kiakadva a 30l ig skalazott pillanatnyi....
tartos 160nal autouton v. palyan ott all kb 7-8l korul a mutato.
a sok megindulaskor iszik nagyon de ha sokat mesz varosban ne gondolj 15-18 alatt kifogsz jonni. sok videkkel meg 9-10 ami viselheto
"van egy 12-15 éves BMW ami túl van már a 200.000 km-en is. "
Ezeket te tényleg elhiszed? Egy 5-ös bmw kb 5-6 évesen túl lesz a 200000. km-en.
Egy-két példa, ahol úgy gondolják hogy nem hazudnak:
Ezeket az autókat nem azért veszik hogy 10-12 ezret fussanak, ezeket hajtják. Aztán megveszi a díler kikattintja a km-t belőle, és eladja 69000-rel, aztán eltelik 10 év megint, megint beletesznek 2-300000-et, aztán egy másik árkategóriában megint megcsinálják ezt a trükköt. Mire 15 éves lesz megint csak 189000 lesz benne, és akkor jössz te. Álmaid kocsijában lesz 4-500000 km. (ettől függetlenül nem biztos hogy rossz lesz, lehet hogy még évekig használod, csak ne ringassuk magunkat ebben a km baromságban)
:(
Ezek szerint ha valaki jó állapotú BMW-t akar, ami még szolgálni fogja 10 évig, annak a legjobb választása 1 új BMW lenne!
200,000 km e39be...2004ben volt bennük annyi.
Mi 2006ban vettük a 2003as 530dnket német magánszemélytől. Akkor volt benne 3 évesen 265,000km....
Mesék a minimaxon vannak, itthon mindben min.n300 de inkább 400e van többször tekerve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!