Miért van az ha M3 Bmw -vel megyek, akkor állandóan a
suzukisok és corsa fanok akkor lealázni?
Figyelt kérdés
Érdekes, mikor a Mondeoval közlekedem, semmit sem észlelek a forgalom adta negatív lehetőségekből, de megváltozik minden, ha a bmw-vel megyek bárhova.
Megjelennek az agresszív suzukisok, és ritkán a corsa-sok is, megszokott jelenség hogy a pirosnál szépen mellém csorognak, és elkezdik túráztatni a motort.
Soha nem vezetek gyorsan, higgadtan és megfontoltan szoktam, de akkor mit keresnek az ilyen sofőrök az utakon?
Tudom miről beszélsz. Ilyen volt már nekem is. Jártam az országot az Opellel, a jászberénytől a 3-as felé vezető úton haladtam, amikor beértem egy teherautót, engem meg beért egy újabb Seat. Aki ismeri arra az utat, az tudja, hogy olyan, mint a tenger, hullámos végig. Nem kátyús, csak hullámos, de nagyon. Ha 120-al mész, akkor elszállsz az útról, vagy szétveri a futóművet. Kiraktam az indexet és kezdtem előzni, mögöttem a Seat index nélkül kivágódott és a seggemben jött. Padlógázt nyomtam a céges Opelnek és még mielőtt elkezdődött volna a hullámos rész, még mentem én is 120-al, a Seat nem előzött meg, csak jött a hátsómban. Amikor itt volt az ideje, lassítottam. Megelőzött. Már csak azt láttam, hogy a futóműve elég keményen dolgozik a hullámokon. Mire az 3-asig ért, szerintem már érett neki egy szilent-csere. Néhol nem viccből vannak kitéve a sebességkorlátozó táblák. Meg a magyar utakon általánosságban véve is a 90 a biztonságos, vagy még annyi sem.
2014. okt. 21. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
22/28 anonim válasza:
Hát nem tudom, én egy E36-tal járok, 328i M-packet, ami így ugye ránézésre szinte megtévesztésig hasonlít az M3-ra, sokan annak is hiszik. 3 év alatt 2-3 ilyen versenyzővel találkoztam. A múltkor egy Octavia kombi, aki igazából előttem ment, de egyértelműen akkor kezdte el nyomni, mikor a közelébe értem. Igazából tök jót autóztunk, ő diktálta a tempót, én tartottam. Ügyes volt a srác. A másik egy új Civic volt, aki beleállt a valagamba előzéskor elég szorosan, de mégis visszahúzódott mögém az előzés után. Meglepően jól tartotta egy darabig az iramot, de 180 körül eléggé elkezdett elmaradni. Lámpánál viszont nem nagyon szoktam gyorsulgatni. Egyrészt a lakott terület nem versenypálya, másrészt az állórajt gyötri a technikát rendesen.
2014. okt. 21. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
23/28 anonim válasza:
Kamutörténet. :) Nem létezik olyan széria zsiguli ami százhatvannal megy, baromság.
Agresszív suzukisok, mert az utakon csak azok az agresszívek mi, a többi ember olyan mint a nyugalom tengere, csak és kizárólag suzukiban ülve lesznek agresszívek. :D
A kérdező egy troll, vagy egy tizenéves hülyegyerek akinek még kerékpárra sem telik, vagy valami ilyesmi, nem érdemes őt komolyan venni.
2014. okt. 21. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
24/28 anonim válasza:
Pedig veled van a baj. HA átülsz az M3-ba (már ha van!) nem bírod elviselni ha leelőznek. Márpedig aki közlekedik, azt leelőzik párszor. A suzuki is képes pörgő kerekekkel indulni, van is elég sok hülyegyerek aki nyomja neki, hát had nyomják, kit érdekel!?
2014. okt. 21. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
25/28 anonim válasza:
Magyar mentalitás!
Abbiztos. Akárcsak a "nabbéemvé naggyökér"
2014. okt. 22. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?
26/28 anonim válasza:
Miért ne tudnád elviselni ha leelőznek? Én el tudom. Az autók 90%-ánál simán erősebb az enyém is, mégsem érdekel, ha megelőznek. Ha valaki nem tudja elviselni, akkor ott szerintem vannak problémák fejben.
Mondjuk ritkán előznek meg, pedig általában nem száguldozok, de az emberek többsége tötymörög az utakon. Ha időnként megelőz valaki, hát tegye, biztos jobban siet, mint én.
2014. okt. 22. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
27/28 anonim válasza:
Alaphangon 90 a megengedett lakott területen kívül. Azt mondom menjen valaki százzal ha siet,de az ilyen sima úton autópálya tempót menőket egy életre eltiltanám a vezetéstől.
2014. okt. 22. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
28/28 anonim válasza:
Az alap, hogy ha ráérkeznek valakire hátulról, akkor felgyorsít ösztönösen. Mert olyan érzetet kelt az emberben, hogy lassul az autó. Ugyanez van előzéskor is, akit előznek az úgy érzékeli, mintha lassabban haladna az addigi tempójánál és ösztönösen gázt ad. Ez akkor jelentkezik a legjobban, ha mechanikusan vezet valaki, és a gondolatai máshol járnak, vagy csak fáradt.
Attól még nem versenyez. Kivéve ha direkt befékez.
Nem mintha nem fordulhatna elő hogy egy rátarti hétköznapi autós azt mondja, hogy na majd ő megmutatja. Az ilyenre kár pazarolni az üzemanyagot, rá kell hagyni, mint a hisztizést a hülyegyerekre.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!