Miért van az ha M3 Bmw -vel megyek, akkor állandóan a suzukisok és corsa fanok akkor lealázni?
Érdekes, mikor a Mondeoval közlekedem, semmit sem észlelek a forgalom adta negatív lehetőségekből, de megváltozik minden, ha a bmw-vel megyek bárhova.
Megjelennek az agresszív suzukisok, és ritkán a corsa-sok is, megszokott jelenség hogy a pirosnál szépen mellém csorognak, és elkezdik túráztatni a motort.
Soha nem vezetek gyorsan, higgadtan és megfontoltan szoktam, de akkor mit keresnek az ilyen sofőrök az utakon?
Nem a többiekkel van baj, hanem veled.
Mindent kihívásnak veszel, ha valaki gyorsabban mer menni a te szent tehenednél. Pedig lehet hogy csak siet, és neki 120-al van kedve menni ott, ahol te éppen 100-al ráérőzöl.
Amúgy az egész sztori kitaláció szagú, az M3 is, meg a belefékezgető ladás is.
Na az ilyen suzukisoktól tartok, mert életveszélyesek!
Végre itt is egy, aki elsőkézből elmondta, hogy miket szokott csinálni.
De mire jó ez?
Magyar mentalitás!
Ha tudnátok mennyi felajzott suzukis írt nekem levelet, volt aki le is írta, hogy hogy mit csinálna hogy gyorsulna le pirosnál!
Ezért írtam, hogy veszélyes egy népség.
Ha szórakozni akarnak, az egyértelmű szokott lenni. A lámpánál már a sárgára ugranak, vagy ha melléjük érsz, odalépnek. Ha előzni akarsz akkor nem hagynak.
Én a céges 1.6-os szedán Opel Astra G-vel lazán móresre szoktam tanítani az ilyen Opel Corsával, Suzuki Swifttel, Ford Fiestával, Skoda Fábiával emberkedőket, akiknek 1.0, 1.3, 1.4 -es benzines és hasonlóan kicsi dízeles motorjaik vannak a gépháztető alatt. Főleg akkor fogy el belőlük a szusz, amikor jön egy kis emelkedő. Céges, ezért nem sajnálom padlózni. 1.6-os Astrával nem bírnak el, de hencegnek, hogy egy BMW-t meg megelőznek. Ebben az Astrában ülve egy BMW-vel már annyira nem mernék emberkedni, már egy 316i-val sem nemhogy egy M3-al. Abba már nem folynék bele, hogy mi értelme egy M3-as erőgép az utcára.
Az ilyen "leelőzött, ezért letolom, megölöm" majmokat, mint a kérdező, volt hogy sikerült jól megszivatni.
Helyismeret kell hozzá, és teljesen "hazai pálya".
Nem kell különösebben nyomni neki, a város nem versenypálya, ha bent van az ember seggében, úgyis a féklámpámat nézi meredten, nem azt, hogy előttem mi van.
Ha nagyjából tudom, hol vannak méretes kátyúk, elég csak az utolsó pillanatban elkapni a kormányt az egyik előtt, hogy én még elkerüljem. Ő bele fog menni, és már ott is a futóműállítás, rosszabb esetben karter foltozás, lehet hogy elmegy ott még egy s más...
Jogilag tiszta vagyok, ő ment bele, saját akaratából.
Eddig csak két esetben sikerült kivitelezni, de az illetők szerintem egy életre megtanulták, hogy mekkora a biztonságos követési távolság, és meggondolják, nekiállnak-e izmozni. Drága autó drágán tud törni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!