Miért van az ha M3 Bmw -vel megyek, akkor állandóan a suzukisok és corsa fanok akkor lealázni?
Érdekes, mikor a Mondeoval közlekedem, semmit sem észlelek a forgalom adta negatív lehetőségekből, de megváltozik minden, ha a bmw-vel megyek bárhova.
Megjelennek az agresszív suzukisok, és ritkán a corsa-sok is, megszokott jelenség hogy a pirosnál szépen mellém csorognak, és elkezdik túráztatni a motort.
Soha nem vezetek gyorsan, higgadtan és megfontoltan szoktam, de akkor mit keresnek az ilyen sofőrök az utakon?
2 nagyon durva eset volt, és mind a kétszer kisautó volt az aki szabálytalankodott.
Később leírom.
De miért van így?
Szia!
Ne vedd fel a kihívást...:)))
Piros lámpánál ha túráztatnak melletted és egyértelműen neked szól akkor időnként széles vigyorral te is "lépjél" oda ha meghallják a motor hangot vigyorogva el fognak köszönni.Nem feltétlen versenyezni akarnak hanem lehet hogy csak szeretnének hallani igazibb motorhangot mint a saját kávédarálójuk.:)
Rendőrre figyelj mert a hekus a sportautóst nem mindig szereti.
Nem úgy vettem észre hogy aki túráztatja pirosnál a motort, az csak az én kocsim hangját akarja hallani.
Sokszor csinálják, hogy rám előznek a párhuzamos sávban, majd mikor előttem vannak, átrántja a kormányt index nélkül, és közben állandóan a visszapillantót nézi, hogy én erre mit csinálok.
Sajnos ez gyakori, a magyar utakon, főleg városokban.
Egyik kedvencem egy ladás volt.
Persze két napbarnított embertársunk ült benne.
Szépen megyek utazótempóval(90-100km), hallgatom a rádiót, és egyszer csak egy iszonyatos nagy motorhangra figyelek fel, ami szinte visított, elsőnek azt hittem valami elromlott a kocsin, de ahogy belenéztem a tükörbe, látom ám egy piros ladás visszapakolta 3.ba a kocsit, és felvisított szegény motorja.
Nyíl egyen út, semmi nem jött rajta kívül utánam de szembe sem.
Mikor mellém érnek, átnéz mindkettő, és látom aki az anyósülésen ül, még mutatja is, hogy gyerünk gyerünk, majd leelőznek, hát ez is épp hogy elhagyott, berántotta a kormányt, még fékeznem is kellett.
Látom a féklámpáját villogtatja.
Itt már nem bírtam tovább.
Elkezdtem menni utána , a lada kb 160ig felküzdötte magát, majd ott már valami artikulátlan motorhang jött ki belőle, ekkor odasoroltam mellé, és átnéztem, látom a csávó megint mutatja a vezetőnek hogy nyomjad már, de a szegény lada nem akart menni sehova már.
Ekkor ledundiztam.
Aki ült már ilyen kocsiban az tudja milyen érzés.
Felhördült a motor és a ménes életre kelt.
Még a csávó pupillája is kinyílt a bömbölő hangjára, (ha jól láttam), és nagyon lealáztam.Az első gázfröccsre megemelte egy kicsit az elejét(kerék azért a földön maradt) az ülésbe paszírozott és 250 nél azt vettem észre hogy az adrenalin szétakar kapni.
Ott már visszavettem.
Szia!
Átérzem,ez bizony zavaró tényező.
Még mindig javaslom NE versenyezz.Városban nem érdemes "fogócskázni",ha viszont kivezető szakaszon találnának meg...:) na itt se versenyezz hanem "csak" dinamikusan(:)) előzd meg.
Oh...régi M3 kalandok...:(
"Nem a többi autóssal van baj, hanem veled. Ha más netán siet és megelőz, akkor azt te már úgy értelmezed, hogy versenyezni akar veled, pedig lehet hogy csak siet."
Úgy látom nem sikerült jól értelmezned amit írtam.
Én higgadtan szoktam vezetni, azzal sincs sok bajom ha megelőznek, de ha direkt rámhúzzák a kormányt, vagy a fékkel szórakoznak, azért az már nem jó dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!