BMW E46 328i vélemények?
Kezelhetőség, fogyasztás, úttartás, kényelem, dinamika, alkatrészárak, leginkább a felhasználók véleménye érdekel, de meghallgatok mindent.
Köszönöm előre is.!
Már hajttottam több fajtát E30, E46, E90, az E46 328i is közöttük volt. Meg ugye más autókat is ezért van az összehasonlításhoz is alapom. Előre megmondom, hogy nem a legjobb véleményem van, csak próbálok objekítven értékelni.
Nagy BMW rajongóknak biztos hogy sokkal szebb véleményük van róla, engem biztos el fognak itt temetni, de ők ezért veszik a BWMket, rajongásból.
Kezelhetőség:
A Kezelhetőség még éppen elfogadható, ami az ESP-nek köszönhető, de télen még bakapcsolva, vigyázva is csúszkál a hátulja. Hóban gyötrelem utcákban közlekedni, kanyarodni, domboldalon felmenni. Még nyáron is ha az ESPt kikapcsolod akkor ha nem vigyázol, könnyen csókolom fa, csókolom villanyoszlop.
Fogyasztás:
Ennek már magas, városban 11-12 liter. Ha rúgod neki, akkor több.
Úttartás:
A kormányt cibálja a kezedben, érzed hogy arra menne amerre ő akar. Főleg a nyomvályatos utakon nagyon elkezd magától közlekedni. Ha defektmentes gumid van, akkor még nagyobb katasztrófa a helyzet.
Dinamika:
Szívó nagy köbcentis. A nyomatéka nem alulról jön, mint a turbós autóknak. Én a turbós autókat kedvelem jobban emiatt, mert azokban alul is rögtön megvan a nyomaték és nagyon tartományban húznak, min amozdony. Itt ez a hátadba ver érzés nincs meg.
Alkatrészárak:
Nem a legalacsonyabbak. Azzal kell számolni, hogy néhány alkatrészre szükség lesz, ha veszel egy ilyet, már viszonylag sok km van ezekben, nem mai gyerekek, már sok éve nem gyártják őket. A nagyobbakat várhatóan jobban is hajtották.
Javítani sem olyan könnyű, mint az FWDs autókét.
Volt már egy hasonló kérdés:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__451..
Nekem E36 van, de sok mindenben hasonlít a két autó. A gyári alkatrészek viszonylag drágák, pl. műanyag burkolatok, kédergumik... A kopó-fogyó alkatrészek olcsók, és rengeteget bontanak is itthon. A lengőkarok aluk, de van, aki fel tudja újítani. A kényesebb szilenteket (2 első, 2 hátsó hosszlengőkar) lehet tömörre cserélni, így többet nem esnek szét. A kéttömegű lendkerék általában nem szokott szétesni, ha mégis, akkor az drága, mind minden más autóhoz.
A téli csúszkálást én például imádom, le nem cserélném egy FWD autóra. Jó minőségű gumit kell rá rakni, akkor nyáron hülyebiztos, de télen is nyugodtan használható, ha van némi érzéked a vezetéshez, és nem meredek, dombos részen laksz. Városban reális a 11-12 liter, vegyesben 9-10 tartható. A nyomvályús mászkálás nagyban kerékfüggő. Nagy, széles felnikkel és gumikkal el fog menni, 15-ös felnivel meg egyáltalán nem vészes, viszont nem olyan szép és sportos. Cserébe komfortosabb.
Ha erős RWD autót akarsz, akkor ilyen árban nem nagyon van alternatíva.
Vagy külföldről hoznám be, szánnék rá 1.2-1.5 millió forintot, még ezen felül a papírozása, vagy idehaza 1.6-1.8 körül.
Ha találnék nagyon jót 2 millióban, akkor az lenne.
Most hogy nézegetem az E36-os bömbiket, azok is nagyon bejövősek, főleg, hogy most egy 318-as E36-om van :)
Kasztnis vagyok, és fényező, szóval ezzel nem lesz gond :D
Sperr difi? Hát... M3-ba már csak jó lenne...
Való igaz, erről a problémáról meg is feledkeztem.
Jó lakatos és fényező vagy? Őszintén. Ha igen, merre dolgozol? Mert én nem ismerek egy normálisat sem, aki más autóját is lelkiismeretesen megcsinálná.
"Vagy külföldről hoznám be, szánnék rá 1.2-1.5 millió forintot, még ezen felül a papírozása, vagy idehaza 1.6-1.8 körül."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!