Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E46 328i vélemények?

BMW E46 328i vélemények?

Figyelt kérdés

Kezelhetőség, fogyasztás, úttartás, kényelem, dinamika, alkatrészárak, leginkább a felhasználók véleménye érdekel, de meghallgatok mindent.

Köszönöm előre is.!



2014. okt. 21. 15:13
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
37%

Már hajttottam több fajtát E30, E46, E90, az E46 328i is közöttük volt. Meg ugye más autókat is ezért van az összehasonlításhoz is alapom. Előre megmondom, hogy nem a legjobb véleményem van, csak próbálok objekítven értékelni.

Nagy BMW rajongóknak biztos hogy sokkal szebb véleményük van róla, engem biztos el fognak itt temetni, de ők ezért veszik a BWMket, rajongásból.


Kezelhetőség:

A Kezelhetőség még éppen elfogadható, ami az ESP-nek köszönhető, de télen még bakapcsolva, vigyázva is csúszkál a hátulja. Hóban gyötrelem utcákban közlekedni, kanyarodni, domboldalon felmenni. Még nyáron is ha az ESPt kikapcsolod akkor ha nem vigyázol, könnyen csókolom fa, csókolom villanyoszlop.


Fogyasztás:

Ennek már magas, városban 11-12 liter. Ha rúgod neki, akkor több.


Úttartás:

A kormányt cibálja a kezedben, érzed hogy arra menne amerre ő akar. Főleg a nyomvályatos utakon nagyon elkezd magától közlekedni. Ha defektmentes gumid van, akkor még nagyobb katasztrófa a helyzet.


Dinamika:

Szívó nagy köbcentis. A nyomatéka nem alulról jön, mint a turbós autóknak. Én a turbós autókat kedvelem jobban emiatt, mert azokban alul is rögtön megvan a nyomaték és nagyon tartományban húznak, min amozdony. Itt ez a hátadba ver érzés nincs meg.


Alkatrészárak:

Nem a legalacsonyabbak. Azzal kell számolni, hogy néhány alkatrészre szükség lesz, ha veszel egy ilyet, már viszonylag sok km van ezekben, nem mai gyerekek, már sok éve nem gyártják őket. A nagyobbakat várhatóan jobban is hajtották.

Javítani sem olyan könnyű, mint az FWDs autókét.


Volt már egy hasonló kérdés:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__451..

2014. okt. 21. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Most elolvastam a másik kérdést én is, de nem ugyanaz a 67%-os vagyok én mostanában regisztráltam csak.
2014. okt. 21. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Nekem E36 van, de sok mindenben hasonlít a két autó. A gyári alkatrészek viszonylag drágák, pl. műanyag burkolatok, kédergumik... A kopó-fogyó alkatrészek olcsók, és rengeteget bontanak is itthon. A lengőkarok aluk, de van, aki fel tudja újítani. A kényesebb szilenteket (2 első, 2 hátsó hosszlengőkar) lehet tömörre cserélni, így többet nem esnek szét. A kéttömegű lendkerék általában nem szokott szétesni, ha mégis, akkor az drága, mind minden más autóhoz.

A téli csúszkálást én például imádom, le nem cserélném egy FWD autóra. Jó minőségű gumit kell rá rakni, akkor nyáron hülyebiztos, de télen is nyugodtan használható, ha van némi érzéked a vezetéshez, és nem meredek, dombos részen laksz. Városban reális a 11-12 liter, vegyesben 9-10 tartható. A nyomvályús mászkálás nagyban kerékfüggő. Nagy, széles felnikkel és gumikkal el fog menni, 15-ös felnivel meg egyáltalán nem vészes, viszont nem olyan szép és sportos. Cserébe komfortosabb.

Ha erős RWD autót akarsz, akkor ilyen árban nem nagyon van alternatíva.

2014. okt. 21. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Vagy külföldről hoznám be, szánnék rá 1.2-1.5 millió forintot, még ezen felül a papírozása, vagy idehaza 1.6-1.8 körül.

Ha találnék nagyon jót 2 millióban, akkor az lenne.

Most hogy nézegetem az E36-os bömbiket, azok is nagyon bejövősek, főleg, hogy most egy 318-as E36-om van :)

2014. okt. 21. 19:01
 5/13 anonim ***** válasza:
Ennyiből már talán ki tudsz fogni jót. Az E46 mellett szól, hogy valamivel fiatalabb és lényegesen jobb a beltere, sokkal minőségibb. Ellene szól, hogy gyárilag nem létezett hozzá sperrdifi. :D Igaz, mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése. Rozsda sajnos mindegyiken előfordulhat, alaposan át kell nézni.
2014. okt. 21. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Kasztnis vagyok, és fényező, szóval ezzel nem lesz gond :D


Sperr difi? Hát... M3-ba már csak jó lenne...

2014. okt. 21. 19:43
 7/13 anonim ***** válasza:
A korai ('98-2000) nagy motoros kézi váltós példányoknak kiszakadt a hátsó futómű egyik bekötési pontja. A BMW nyugtázta, de nem ismerte el soha a konstrukciós hibát, ezért a tulajdonosoknak saját pénzen kellett javíttatniuk. A későbbi autókon módosították a hátsó kerékfelfüggesztést, a hiba nem tért vissza.
2014. okt. 21. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Való igaz, erről a problémáról meg is feledkeztem.

Jó lakatos és fényező vagy? Őszintén. Ha igen, merre dolgozol? Mert én nem ismerek egy normálisat sem, aki más autóját is lelkiismeretesen megcsinálná.

2014. okt. 21. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Ja, annyi, hogy a M3 sperr tudtommal nem passzol a többi típus alá. Azokba pedig gyárilag nem létezett. Gyártatni kell bele, úgy tudom 100ezer felett van. Nem tudom, neked mennyire szempont, 28i-be szerintem már jól jön. Sokat dob a vezetési élményen.
2014. okt. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

"Vagy külföldről hoznám be, szánnék rá 1.2-1.5 millió forintot, még ezen felül a papírozása, vagy idehaza 1.6-1.8 körül."


[link]

2014. okt. 22. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!