Már csak ennyiből áll autókra az optikai tuning?
Manapság már nem látok egyetlen egy brutálul optikailag tuningolt vasat sem. Még a tuning show-n is csak jó ha van egy.
Azt látom manapság már csak alufelni garnitúrából, esetleg fényezésből áll az optikai tuning. Hiányolom a motorháztető, tetőlégbrömlőket, hátul spoilert, bumpereket, neont, fóliát. Ma már ez nem divat? Az engedélyeztetés miatt nincsenek ilyenek?
"Azt se mondja senki, hogy a 3-as Golf gyári lámpája szebb mint egy BMW-s stílusú Angel Eyes lámpa. "
De, én pont ezt mondom, hogy jobban néz ki a gyári lámpával, mint azzal az éngyöl ájszos sz*rral... (ami BMW-n még jól is nézki, de csak BMW-n!)
Ne értsetek félre, nekem sem tetszik mindegyik agyonra tuningolt autó. Élőben igaz ritkább mint a fehér holló, tehát csak a képek alapján beszélek. Bár megmondom az igazat, ha meglátok élőben egy brutál tuning autót, mint tavaly, akkor még ha nem is olyan ízlésesen van megcsinálva, valamiért még is jobban tetszik egy alig "tuning" autótól.
Én az Eclipse-et ilyenre akarom tuningoltatni optikailag.
Most ez a tervezet. Az alufelni pedig a második képrőlvaló lesz.
A második képről pedig az alufelni fog menni rá, ha találok ilyet.
Akinek ez csúnya, az csak idióta lehet:
Ha már a jajjdecsunya.blog-ról van szó. Igényesen összerakott autó.
Nálam évek óta abból áll az optikai tuning, hogy józan ésszel próbáljam tudtára másoknak, hogy nem mindennapi autóról van szó. Ehhez nem kell bodykit, nem kell neon, nem kell spoiler hátra... Egyszerűen csak szélesebb kerekek a gyárinál, ültetés, és némi csupaszítás HA szükséges (nem kilincs leszedésre gondolok, hanem díszcsíkokra meg régi autóknál a lökhárítóra). Ezzel olyan hatást érünk el, hogy szélesebbnek tűnik az autó, jobb tőle a kiállása.
Mosolygok amikor valaki úgy dönget el mellettem, hogy semmit nem hallani a motorból, csak a tuc-tuc megy. Nekem pont az a lényeg, hogy a motort lehessen hallani, de itt sem az eltúlzott ordításról beszélek, hanem ízléses öblös ám mégis visszafogott hangról. Volt egy kis Fiestám, 50-es rendszer volt alatta gyári kipufogóvéggel, leültetve kiszélesítve... Hiába volt egy sima 1.3-as lusta gépezet komoly tuningosok is elismerték a munkámat, mert bár többnek akart látszani attól ami valójában mégsem ízléstelenül.
Ezt régen germán stílusnak hívták, és főleg a régi kocka Golfokon, Fiestákon volt divat, de mára már mindenhol ezt a visszafogott stílust látni. 2003-ban még nagyon új volt, és inkább a hozzáértőknek volt feltűnő, de azok viszont sokszor elismerően néztek az autómra. Kár, hogy már nincs meg...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!