Már csak ennyiből áll autókra az optikai tuning?
Manapság már nem látok egyetlen egy brutálul optikailag tuningolt vasat sem. Még a tuning show-n is csak jó ha van egy.
Azt látom manapság már csak alufelni garnitúrából, esetleg fényezésből áll az optikai tuning. Hiányolom a motorháztető, tetőlégbrömlőket, hátul spoilert, bumpereket, neont, fóliát. Ma már ez nem divat? Az engedélyeztetés miatt nincsenek ilyenek?
10-es: Vicces vagy ,de tényleg! XD
Ezeknek az autóknak a 99%-a 1.0-1.2 literes varrógépek wttc-be illő légterelőkkel (véleményem szerint jobban menne nélküle - ugye kevesebb súly, de biztos kell, hogy nehogy felszálljon egy lámpás rajtolás alkalmával), cm-es illesztési hézagokkal...
Amelyik autó pedig tényleg izmos, azon pedig pláne viccesen hat, egy ilyen gagyi sufnitunning, mert a gazdinak elvileg van pénze...
Még hogy irigység... XD
Senki nem irigykedik a szétkúrt autóitokra. Azért szóljuk le őket, mert ízléstelenek. Nem mind, de kb. a 90%-uk. Bár igaz lenne a 10-ből 6 arány.
Ha úgy veszem, nekem is tuningautóm van, csak épp a ködlámpát leszámítva egy alkatrész sincs rajta, ami nem gyári. Egyszerűen azért, mert be kell látnom, hogy nem tudok jobbat csinálni, mint amit a gyári formatervező csapat kitalált. Én ehelyett az autó funkcionális részeire, azaz pl. futóműre és hajtásláncra költöttem, mert annak értelme is van. Persze senki nem mondja meg ránézésre, hogy "Hú ebben mennyi pénz van", de nem is ez a cél. Sajnos sokszor látszik, hogy rengeteg pénz és munka van egy tuningautóban, a végeredmény mégis siralmas. A legtöbben pedig látszik, hogy még ez sincs, csak ráaggatnak mindenféle üvegszálas lökhárítókat, amit aztán lépten nyomon levernek, meg 1-2 év után szétrepedezik a kittelés mentén az egész, de nem baj, az úgy csodálatos, mert az tuning.
Az ultragagyikon kívül egyikkel sincs gond szerintem. Ultragagyira gondolok, mikor ráragasztja valaki a TESCO-s légbeömlőt és a NIKE jelet, hátsószárnyként pedig egy gumi alapanyagú izét, ami a meleg hatására leereszkedik a csomagtartóra (mindegyikre láttam példát).
Nem igaz, hogy a gyári autó szebb, mert a tervezők megalkották a létező legszebbet.
1. Miért van annyiféle autó akkor?
2. Valaki a Multipla-t is megálmodta.
3. Az autó szépsége szubjektív, mindenkinek más tetszik.
Azt se mondja senki, hogy a 3-as Golf gyári lámpája szebb mint egy BMW-s stílusú Angel Eyes lámpa.
Ez persze csak egy példa, de rengeteg autóra igaz.
Nem mindenki akar a (szerinte) szép külső mellé egy izommotort sportfutóművel. Nem fontos mindenkinek hogy folyamatosan versenyeket nyerjen, így elég a kis 1.6-os is, nem kell erősebb.
Bőven elég ha úgy ülünk be az autóba, hogy az tetszik, különbözik a többitől, a mi ízlésünkre van kialakítva. Emellett boldoggá tesz amikor csinálunk rajta valamit.
Igen, mindenki csinálja a Golfokat és a Civiceket, már nem is tűnik ki a tömegből. Aki így gondolja, üljön ki a TESCO parkolóba hétvégén. Számolja össze az összes tuningautót és az összes bordó Fabiát. Tudom, Fabia több lesz.
én már kivívtam több helyen az elismerést..öszejttünk a benzinkúznál mindenki mutatott valami ott voltak a lányok is, aztán ittam egy kicsit és elkezdtem a bemutatót, faroltam, csúsztattam, meg megpörgettem a verdát hátramenetbe és hirtelen egyesbe kapcsoltam, sé kézifékkel álltam be a tömeg mellé.
még a lányok is ujjongtak meg tapsoltak annyira tetszett nekik nagyon büszke voltam magamra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!