Melyiket nehezebb fenntartani?
Semmi különbség nincs, a VW-hoz minimálisan olcsóbbak az alkatrészek de ennyi. Viszont van benne pluszban egy drága alkatrész, a turbó. Bár ennek rengeteg előnye van, és nem szokott elromlani ennél a motornál. Nagyon jó tuningalap is, ha arról van szó, chippel könnyű 180-190 lóerőt kihozni belőle.
Szerintem a VW-t vedd, jobban jársz vele.
Már csak azt kellene tudni, hogy milyen VW-ra gondoltál.
A turbó - bár az 1.8T-nél nem hullanak annyira, mint pl az N47-nél- attól még egy "kopó" dolog. Egy 14 éves feltöltő már kaphatott annyit, hogy lassan felújítás következzen, ezt pedig kívülről senki nem fogja megmondani ránézésre.
A BMW M52-es motorjának szívósori pillangószelepei is elehetnek kellemetlen probléma forrásai..
Amelyik jobban tetszik és jobb állapotút találsz belőle a pénzedért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!