Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen hátrányai vannak a...

Milyen hátrányai vannak a kabriózásnak?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni egy olcsó kabriót (max 7-800 ezer Ft), régóta vágyom egy nyitott tetejű autóra. Akinek már van, elmondaná mire számítsak, mik a hátrányai? Az előnyeit ismerem, de pl Budapest belvárosában nyitott tetővel a forgalomban lehet hogy nagyon bejön a buszok és dízel teherautók bűze, esetleg dugóban nagyon éget a nap. Autópályán, pl. felhúzott tetővel mennyire hangos közlekedni vele?


Elsősorban egy Audi Cabrio-n gondolkodom (1995-1997 körüli). Akinek volt ilyen, leírhatná mennyire volt vele megelégedve. A Népítéletet néztem, megbízható autók ezek, de pl a vezetési élményről nem sokat írnak. Hosszú úton is kényelmes-e. A hátsó ülés a legtöbb kabrióban nagyon szűk.



#kabrió #Audi cabriolet
2014. szept. 19. 19:14
 1/10 anonim ***** válasza:

Tudom, hogy senki nem meghalni készül az utakon, én sem úgy ülök kocsiba, hogy megyek meghalni, de egy esetleges borulásnál nagy hátrány lehet, hogy nincs tető.

Vegyél kemény tetőset és akkor ha zavar a szél, vagy a bűz, felhúzod a tetőt, a jó időben meg leengeded. Szerintem ez a legjobb megoldás neked.

2014. szept. 19. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
A nap nem csak dugóban éget le. Attól hogy nem érzed a menetszéltől, ha gyorsabban mész, a nap ugyanúgy leéget.
2014. szept. 19. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
kabrió 2személynek jó meg annak aki nem szeret motorozni,egy kabrió szerkezetileg soha nem lesz olyan stabil mint egy rendes kocsi és ezt azért érezni is lehet (mazda mx5 az olcsó kabriók királya)
2014. szept. 19. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Nos nagy hátránya, hogy még mindig nincs olyan cabrió, amivel nyugodt szivvel járnék télen is esőben, hóban, a keménytetőssel sem.

A vezetési élmény ugyanaz, tehát például egy 320-as coupé és egy 320-as cabrió egyforma jól megy. A cabrió minimálisan hangosabb felhúzott tetővel, viszont probléam, hogy szerkezetileg teljesen más egy cabrió, mert nincs teteje: tehát módositott padlólemez, más ajtók, stb. Ez egy esetleges baleset esetén sok fejfájást tud okozni.

Ja és azt is számold hogy nem sok csomagtartója van egy cabriónak.

Amúgy nagyon feeliges szerintem a cabriózás, én kaptam kölcsön két hónapra a nyáron egy cabriót, hát nagyon jó volt. De csak második autónak jó, mikor süt a nap, nincs se kánikula, se hideg, nem esik az eső, tehát körülményes. Látok sok cabrióst felhúzott tetővel városban, dehát akkor mindek fizettek pluszba egy rakás pénzt a cabrióért??...

2014. szept. 19. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Egy középkorú barátom esküszik rá, hogy azért lett kopasz a feje búbja, mert 5 évig egy Astra F cabrioval járt. Azt mondja, lefújta a szél a hajhagymáit. Állítólag ezt a dokik mondták neki, de én azért nem bízom ebben. Mindenesetre, csak óvatosan a kabriózással!
2014. szept. 19. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Hátránya az, hogy addiktív. :)

Baromira fog majd hiányozni, ha egyszer eladod és fixtetős verdád lesz.


Egyáltalán nem zavaró városban sem, sőt. Még a pirosnál állni is sokkal jobb benne, mint egy zárt dobozban.

Baromira idegnyugtató, ellazító érzés, megspórolod vele a nyugtatót meg a dilidokit. Továbbá a puntzimágnesfaktora is elég magas.

És igen, keménytetőset vegyél, ahogy a kolléga írta. Puhakalaposat én sem vennék, de így keménytetővel az enyém teljesértékű kupé és teljesértékű kabrió.


Az meg nem igaz, hogy kevésbé stabil a kaszni, mert sokkal stabilabb. Ugyanis a gyártók nem hülyék, és egy csomó merevítő elemet építenek be alulra. A franciák például annak idején pont ezért csinálták a rallyautójukat a Peugeot kabrióból.

2014. szept. 20. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Én is úgy tudom, hogy egyáltalán nem igaz, hogy instabilabb volna, mint a rendes társai. Nézz meg pl. egy tipikus cabriót: Opel GT. másfél tonna alatt van kevéssel az autó - ÜRESEN! Ez hogy volna már instabil? Egy Audi a6 nyom ennyit...
2015. márc. 14. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ezért egy kabrió jóval könnyebben csavarodik, jóformán a padlólemez adja a karosszéria teljes merevségét. Persze merevebb küszöbök és kardánalagút van benne, de az nem pótolja azt, amit a tetőkeret hiánya elvesz.


Hátránya hogy sérülékenyebb a vászon, nehezebben is tisztítható, és rosszabbul is szigetel, bár az sem mind egyforma. Vezetési élményben elmarad a tetős változatoktól, részben a kevésbé merev karosszéria miatt, részben a nagyobb önsúly miatt, viszont az tény hogy sokkal hangulatosabb, mint bunkerben ülni. :)

2015. márc. 15. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
tele lesz porral az utastér és a madárszar is bepottyanhat.
2015. ápr. 29. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Nekem egy 4-es golf cabriom van amerikában a merevitő miatt r.banc kosárnak hívják őket . Én imádom nyáron nagyon király a lehuzható ponyva tető télen a fütés lazán fel füti a bőr tető ellenére is .

A baki ha el adja az ember és fixtetősre vált akkor sajnálni fogja cabriorol sima lemez tetősre váltást .

2017. szept. 12. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!