Opel Zafiráról vélemény főleg a hátrányai érdekelnének?
Attól függ mire kell. Városi szaladgáló kocsinak nem túl gazdaságos a maga 1.5 tonnájával. A motorjait nem annyira ismerem, de ha ugyanaz a diesel van bennük mint mondjuk a G astrákban akkor lehet számolni egy 150-200 000-es adagolójavítással. Ugyanis elég hajlamos ez a fajta adagoló a meghibásodásra.
Benzineseket nem ismerem, de azoknak meg valószínűleg a legnagyobb hátrányuk a fogyasztás. Mert ugye valamiből mozgatni kell azt a kasznit.
En az Zafira A 2.0DTi-rol nem nagyon tudok jot mondani.
Eloszor is nem tartom eppen kenyelmesnek igaz eleg tagas,de nekem az ulese inkabb pad mint ules. Egy Budapest Belgium utan nem volt olyan porcikam ami ne fajt volna es elobb jutott elob eszembe hogy felgyujtom minthogy megtartsam...
Nagy esoben megbolondult tobbszor az automata valto elektronikaja (2-es,3-as fokozatban hajlando volt haladni),ilyenkor felre all megvar mig elall az eso, akksisaru lehuz, perc es nincs gond (nem tudtak rajonni mi volt a baja)....
A motornak mindig volt valami hisztije (hol az ero ment el,de volt hogy csak a motorkonrol vilagitott). Volt turbo csere is...
Hosszutavon vonyitottunk az oromtol amikor a fogyasztasa 7,5 literre lement de vegyesben 8,5-9 liter volt.
Nekem a motor karakterisztikaja sem tetszett alul semmi nem tortenik, egy ido utan bejon a turbo nyomas akkor rug egy elegnagyot de nem tar sokaig sot inkabb viccesen rovidnek mondanam es mar valtani kell mert felesleges forgatni mert akkor mar reg elment az ero...
Osszegezve: En soha tobbet nem vennek DTi Opelt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!