MI LEHET A GOND? Van egy 93-as suzuki swiftem
ferdehátú,1,3-as motor van benne. Nem sokat értek az
autó szereléshez, de szeretem magam bütykölgetni.
Figyelt kérdés
A gondom az vele, hogy amikor még hideg a motor akkor pl egy kanyarodáskor elmegy a motorból az erő és egy pillanatra mintha kihagyna a motor aztán megindul és bekaparja maga alá az aszfaltot, olyan gond is van vele hogy néha mikor kinyomom a kuplungot kigyulladnak a műszerfalon a jelzőlámpák (töltés, olajszint.... Jelzők) ilyenkor nagyon alacsonyra leesik a fordulat és valamikor le is áll az autó. Olyan gondja is van, hogy hallgatom a rádión keresztül a kis transzmitteremből a zenét aztán pl ha indexelek vagy fékezek vagy ráadom a távolságit akkor egyszerűen áramkimaradás aztán újraindul a zene,de csinálta már ezt úgy is hogy az udvaron állt az autó és akkor is ugyanez. Az biztos hogy elektronikai hibák tömkelege van, de már hallottam ezt azt és annyit nem ér az autó amennyi szervíz díjat már mondtak. Én amennyire hozzáértek átnéztem az összes vezetéket, lebontottam a műszerfalat átvizsgáltam töviről hegyire mindent amit csak láttam, de egy kábel elkopásán kívül(amit megforrasztottam) mást nem láttam, nincs megtörve sehol a kábel, a testkábeleket lecsavaroztam felcsiszoltam és úgy raktam a helyükre. Ja majd el felejtettem! A motorháztető alatt az akkumulátor melletti biztosíték táblán a 15 amperes biztosítékot sokszor elsüti. Ilyenkor indítózni tudok az autóval de nem indul be és csak az aksi lemerítése adódik belőle. Miután kicserélem a biztosítékot pöccre indul az autó, de sajna tegnap az sem segített és vontatás lett belőle, majd amikor hazaértem szintén bizti csere és pöccre indult az autó.
a bizti a benzinszivattyú áramkörébe lehet kötve,kábelezd át végig.
ha hidegen nincs alapjárat majd hirtelen megindul akkor az lehet lambdaszonda hiba,ehhez szerelő kell.beindítás után mérjél feszültséget az akksin,14-14,4 V-nak kell lennie alapjáraton.
2014. szept. 19. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
2/4 smitwesson válasza:
szerintem nincs megfelelő kasznitest. Akksi negatívtól vigyél egy vastag kábelt a karosszéria valamelyik pontjára nehetóleg a legrövidebb úton. csináld meg és referálj
2014. szept. 19. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
3/4 A kérdező kommentje:
Sziasztok!
Először is köszi a válaszokat.
Nos az átkábelezést én nem nagyon tudom megoldani ahhoz nekem szerelő kell majd.Amúgy attól a biztosítéktól amit mindig kiver végig követtem a kábelt ameddig csak tudtam,de a műszerfal alatti biztosíték táblánál abban a kábel rengetegben egy kicsit elveszítettem a fonalat.
Viszont köszi a tippet.
A kaszni testkábel az kb olyan vastag mint a hüvelyk ujjam,annak elégnek kellene lenni nem?Egyébként az aksitól megy a motorra is egy testkábel meg a kasznira is és azt mind a kettőt lemostam brigéciollal,letörölgettem átcsiszoltam a kábel helyét meg a sarut is és úgy csavaroztam vissza a helyére.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!