Akinek nem BMW-je van az azt mondja hogy drága, akinek meg van az azt hogy nem drága.
Nekem nincs (volt) ezért azt mondom hogy drága, de megéri az élmény miatt. Megtartod néhány évig és utána majd veszel egy "hétköznapi" márkájú autót és akkor fogod majd tapasztalni a különbséget, addig a rózsaszín köd úgyis módosítja a tudatodat.
2014. nov. 30. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
12/15 anonim válasza:
Úgy gondolom hogy nem erőlködök néhány elfogult bmw mániás meggyőzésén. Én tudom hogy drágább a bmw szervizelése mint egy hétköznapibb autóé. Sorrendben kb a leolcsóbb szervizelésűek a suzukik, utána az opelek és ezzel el is mondtam az elejét. A bmw, audi drágább szervízköltségűek. Aki nem hiszi az járjon utána, ne tőlem várja hogy kutatást végezzek, linkelgessek neki. Nincs kényszerérzésem az irányába hogy embereket győzzek meg ezekről a dolgokról.
2014. nov. 30. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
13/15 anonim válasza:
"Sorrendben kb a leolcsóbb szervizelésűek a suzukik, utána az opelek és ezzel el is mondtam az elejét."
Ez így teljesen korrekt. De az E46 alkatrészköltségeit nem illik egy Swifthez vagy épp egy G Astrához hasonlítani, igaz?
Hasonló méretű/kategóriájú Suzukiról nem tudok ( a Kizashi már nagyobb) Opelből is illik egy 6 hengeres C Vectrát mellé rakni(bár annak meg már jóval nagyobb a motorja). Olcsóbb lesz hozzá bármi is? Legfeljebb elhanyagolható mértékben.
Ez nem elvakultság kérdése, meg lehet ezt közelíteni objektívan is.
2014. nov. 30. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
14/15 anonim válasza:
Összehasonlításképp van egy Suzuki Sx4-em 2007-es, most cseréltettem kuplungszettet, 132 ezer forint volt a vége szereléssel együtt. Ismerős E46, bár 316-os, de 2004-es évjáratú, ő tavaly cseréltette a kuplungját 175 ezer forintért mindennel együtt. Szóval a mai Suzukikra is kell költeni, elmúlt a régi Swift korszak, de legalább lenézik, de én is azt mondom, hogy ha lehetőségem lesz rá, megveszem azt a 316-ost.
2017. jan. 1. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
15/15 anonim válasza:
így van, egy nagyobb kategóriás autónál pl Mondeo, Passat, szintén kb ugyanezek az árak lennének, csak cserébe egy monoton unalmas autód lenne, ugyanilyen fenntartási költségekkel. Persze lehet pár év múlva valaki akar majd venni egy olcsóbb fenntartású autót, de az a Suzuki és az Opel ahogy irta feljebb valaki. Kérdem én egy pl Opel Insignia olcsó fenntartásu ? Mert nem is az F astrához kell már hasonlitani egy BMW-t. Másrészt ha valaki autórajongó nem csak tárgyként tekinti, annak kell az a kis plussz, amit egy Suzuki, Opel vagy Toyota stb nem fog/ nem tud megadni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!