Szerintetek mennyi lenne-márkák szerint beskatulyázva az autók reális újkori ára?
Figyelt kérdés
nem muszáj az összes márkát felsorolni, csak mondjuk 5-10 népszerű márkát, figyelembe véve a márka jelenlegi újkori átlagárait, és az alapján szerintetek mi lenne a reális amennyit még érdemes lenne kifizetni a márkáért?2014. szept. 3. 14:59
1/6 anonim válasza:
Legrosszabbtól a legjobbik-sorrendben
Suzuki 1,5 millió ft
Dacia 1,5 millió ft
Renault, Peugeot, Citroen, Nissan 2 millió ft
Ford 2 millió ft
Mazda 2,5 millió ft
Toyota 2,5 millió ft
Volkswagen 4 millió ft
Luxus márkák következnek
Alfa Romeo 4 millió ft
Audi 6 millió ft
Mercedes 8 millió ft
BMW 10 millió ft
Egzotikus kocsik
Ferrari 20 millió ft
Lamborghini 20 millió ft
2/6 anonim válasza:
Ezek a legfontosabb, népszerű márkát, ilyen tata, meg mittomén inkább kihagytam úgyse veszi senki itthon :D
De sztem ezek a reális árak...
3/6 anonim válasza:
Átlagár? Ugyanazon modell alapmotoros fapados verziója és legjobb motoros fullextrás verziója között is simán lehet 2-3-szoros árkülönbség.
Így tök értelmetlen a kérdés.
4/6 anonim válasza:
Nem az árakkal van baj,hanem a magyarországi átlagbérrel.Sajnos a mai új autókat nem egy átlag magyar(keleti) embernek gyártják.
5/6 anonim válasza:
enndésnek nem sok értelme van így. A legprolibb márkának is vannak olyan különböző modelljei, amelyek között 3x-os árkülönbség lehet, ha az egyik egy alapkivitel, az alapból drágább meg egy full extrás változat. az hogy az autók túlárazottak-e, nehéz megmondani. Nagyságrendileg mindenhol ugyanannyiba kerülnek azonos modellek, most egyik országban az átlagkereset 4x-ese mint a másikban, akkor nyilván valahol azt mondod hű de drága. Az hogy mennyi lenne az igazságos profit, nem igazán lehet megmondani. egy bármilyen átlagos autó anyagköltsége kb. tizede az autó árának, mikor már megy a sorozatgyártás. Most hogy a fejlesztések költségei, gyártástechnoogia kiépítése mennyi idő alatt térül meg, így nem tudni. Nyilván jelentős haszonnal dolgoznak a gyártók+a kereskedőhálózat, de mégis egyre töb márka csődöl be. szerintem reális áraik vannak az autóknak, kivéve a prémiumtermékek, meg divatcikkek, amelyeknél mondjuk a dizájn, meg olyan egyébként nem nagyon jelentős dolgokért kérnek sok pénzt, ami mondjuk a cégnek nem kerül arányosan annyiba...
6/6 anonim válasza:
mégannyit hozzátennék hogy bizonyos ssportkocsik esetén hiába tűnik nagyon soknak az ár, mégis egy ilyen gyártó kevésbé nyereséges, mint egy tömegautókat milliószámra gyártó VW. egy koenigsegg-et gyanúgy, sőt spokkal profibban, aprókékosan ki kell fejleszteni, megtervezni, legyártani, de keve4sen veszik meg, a befektetet pénznek a kevés vevő által kell megtérülnie, és a nyereség így is elenyésző egy ilyen nagy céghez képest mint a VW GM vagy akármelyik. Szóval ez egy összetett dolog
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!