Milyenek a BMW dízelmotorjai? Konkrétan a 184 lóerős
2-literes érdekel.
Figyelt kérdés
Továbbá a 3-literesek fogyasztására is kiváncsi lennék. A 2-literes mennyire szervizigényes? Megbízható? Továbbá milyen a karakterisztikája? Pörgős (dízelmotorokhoz képest), vagy inkább az alacsony fordulatot szereti? A 3-literes a 2-litereshez képest milyen? Sokkal erősebb?
Ha megy az angol valamennyire akkor másold be a keresőbe: "BMW timing chain failure" vagy "BMW swirl flaps failure". Egyénként mikor nincs semmi gebasz vele, akkor nagyon fasza motor a 20d.
2014. aug. 24. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ezek már az új generációs motorok olyanok, hogy 1000-től 5000-ig végig úgy húz, mint egy mozdony, úgyhogy nincs vele baj, és ugye a 20d motor már elég régi motor, tehát nincs vele baj műszakilag sem.
2014. aug. 24. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
volt 320d-nk a 8 sebességes automatával
jó kis motor, megy is tisztességesen, egy normális embernek ennél nem kell több
fogyasztása nevetségesen alacsony volt, pályán 130-nál klímával beállt 5,5-re de városban is max 6,5 volt
a 3ezres sokkal erősebb, most az van csak 5-ösben, de azzal volt, hogy már meg bírtunk kajáltatni 10 litert, viszont pályán akár 7-tel is elmegy, de ahhoz papának kell lenni
2014. aug. 24. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
"20d motor már elég régi motor, tehát nincs vele baj műszakilag sem."
Majd ezt meséld el az N47 tulajoknak is :D
Én vezettem 177 lovas 320d-t, tényleg szedi a lábát és dinamikus, de szerintem ha a 180 paripár tényleg ki akarod használni, akkor inkább nagyobbat vegyél, pl 3000-res dízelt.
Ha nem akarsz vele 250-nel nyargalni Németországban, csak normálisan közlekedni, arra meg teljesen megfelel a gyengébb dízel is.
2014. aug. 24. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Már a 184 lóerős is kifutó széria, a legújabb a 190 lóerős, az ötösökbe már ezt szerelik...
Jövőre jön a 3-as LCI, akkor teszik bele a 3-asba is ezt, meg majd az egyes is megkapja.
pontosabban nem tudom hogy szoftveren kívül van e hardveres frissítés is, de valószínű, hogy belenyúltak.
2014. aug. 24. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Az első kommentelő jól írta. Sajnos a 184 lovas szaggatja a gyári láncot. Nem hiszem, hogy autóvásárlás után örülnél egy kapásból 3-400 ezres kiadásnak. Ha már cserélték akkor jó. De ha nem és nem foglalkozol vele, 1 millás viccet tud csinálni. A 2 literesnél ha a szabályokat betartod akkor 5,5-6 közt fogyaszt. Városban vagy sportos vezetésnél 7-8 közt megáll. A 3 literes motor szerintem mindenképp jobb választás a 235 lovas verziótól. Ha nyugodtan közlekedsz ott is kijössz 7-7,5 literből. Csak városban vagy ha hajtod akkor is kijön 10 alatt. A legjobb választás a faceliftes dupla turbós. Azt imádnád. A 2 literes hamar kifullad nem ad igazán sportos élményt.
2014. aug. 25. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
2014. aug. 25. 15:11
8/9 anonim válasza:
A diesele nemigen szeret nagyon pörögni, viszont a benzines annál inkább.
A 184 lóerős diesel 4-6-ig fogyaszt, a benzines 5-6-ig
E90-es van jelenleg, 2-literes benzin. Tényleg jó kis pörgös motor, ami tetszik is, és a hangja is szép, a fogyasztásával viszont nem vagyok kibékülve, ugyanis 8-10 között fogyaszt. A közeljövöben nem tervezem kicserélni, 1-2 év múlva viszont elgondolkodnék egy F30-ason, mikor már leljebb mennek az áraik. És talán hajlandó lennék beáldozni a szép hangot és a 7000-es fordulatszámot a kis fogyasztás érdekében, ezért érdeklödtem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!