Tényleg olyan rosszak az audi 2.5 V6 os dízelmotorjai?
egy a6 ost szeretnék venni ezzel a motorral de mindenki csak lebeszélni akar róla mert hogy sok rosszat hallottak erről a motorról
érdekelne hogy tényleg olyan szörnyű mint aminek mondják és ha igen akkor miért?
nem tudom, hogy a motor rossz-e, de hogy az A6-ba baromi rossz döntés, az biztos
az a kocsi dögnehéz, abba nem elég a 2500-as motor, az A6-ba KELL a háromezres V6 TDI, muszáj bele, különben szenved a kocsi, mindegy, hogy 2.5-ösből 150 vagy 180 lovast veszel-e, az A6-ba mindkettő kevés
a háromezres TDI nagyon szépen elviszi a 6-ost és nem lesz arányosan magasabb a fogyasztás se, mert nem szenved a motor, nem fog "zabálni"
2003 előtti 2.5 v6 tdi-nek a vezérműtengely kopással voltak mindig nyűgjei. A "V" elrendezés miatt ugyebár ebből a tengelyből kapásból van 4 darab.
A vezérműtengely bütykei idő előtt elkopnak, ami valószínűleg a nem megfelelő kenés miatt van. Ez magával vonzotta a szelephimbák elnyíródását, a vezérműtengely megszorulását, és a motor kidobását. Láttam már sok motorhibásan hirdetett 2.5 v6-ot. Ami nem motorhibás annak is az ára alacsonyabb szokott lenni az átlag Audi A6 áránál. Nem véletlenül. Jól teszik az ismerőseid hogy le akarnak beszéli erről a kocsiról. Egy 1.9 tdi-vel is jobban jársz, bár gyengébb valamivel de hidd el hogy egy hétköznapi használatot teljesen kielégít az 1.9 is.
2es miért ír hülyeségeket? Hova nem elég 150meg 180 lóerő?
Manapság ezt meg a 2 ezres dízelek is tudják, ja hogy nem 6,5 hanem 8,5 alatt vannak 100on és nem 250 hanem 220-230 a végsebességük pl az újaknak is? Aztamindent. Kiváncsi lennék neked milyen autód van.
"Aha, de miért olyan rosszak ezek a motorok?"
Dörmögő értelmesen leírta neked, hogy azért rosszak, mert anyagminőségi problémával jöttek ki a gyárból és idő előtt széthullanak. Ezen mit nem lehet megérteni?
Nem rosszak ezek sem, csak néha egy autó árát rá kell költeni a motorra.
Idővel problémássá válnak a V6-ok adagolói is, lehet olcsón kókányoltatni ( haverom így 2 adagolót cserélt 3 év alatt, biztos jó bolt volt..) de egy normális felújítás ott is zsebbe nyúlós.
Ezek a betegségek 2003 előtt egyedül asszem a 180 lovast kerülték el, viszont azok meg elég ritkák.
A dízelmotoron kívül van még más nyűgje is az öreg A6oknak. Automataváltó problémák ( ez sem épp olcsó ), gyakori a beázás a tűzfalnál, ez leginkább a váltóvezérlő ECUt szokta érzékenyen érinteni, ami a kárpit alatt van, a futóműve király, csak drága a felújítás ami magyar utakon elkerülhetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!