Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S51 bejáratos-miért...

Simson S51 bejáratos-miért gyengül?

Figyelt kérdés
Most újittatam fel a motorját,néhány km után nagyon elgyengül,pedig max fél gázzal hajtom,1:25 a keverék,nem értem?
2014. aug. 21. 09:48
 1/6 anonim válasza:
Valószinűleg kikoptak a szimeringek (olajlehúzógyűrű), generáloztatni kell a motort.
2014. aug. 21. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 kata kata ***** válasza:
Még nagyon szorosak az új alkatrészek,így jobban melegednek a kelleténél.Legyél türelemmel, kell egy kis idő és kilométer míg össze kopnak rendesen.
2014. aug. 21. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

mert bejáratós... ilyenkor a motor erősen hajlamos a megragadásra, és ha besül, megint újíthatod fel...


valószínűleg elég szoros lett a dugattyú illesztése, vagy szimplán csak szar anyagból van, és miután bemelegszik nagyon szorul a hengerben, ettől még jobban melegedni kezd a nagyobb súrlódás miatt, és mielőtt megragadna észreveszed abból, hogy elmegy az ereje, ilyenkor nem szabad tovább húzni, mert be fog sülni, legjobb ha megállítod...

úgy állj meg vele ilyenkor, hogy lekapcsolod a gyújtást, és tökig húzod a gázt, aztán ahogy lassulsz váltogass vissza, de nagyon ne pörögjön föl...

ez azért jó, mert nyél gázon a sok beszívott hideg levegő, és a párolgó benzin picit visszahűti a dugattyút a kritikus hőmérsékletről

ha már annyira meleg, lehetséges ilyenkor, hogy ha rögtön leállítod, meg is ragad a dugó, ezért kell gyújtás nélkül nyélgázon kigurítani, ha épp nagyon lassú tempónál jelentkezik ez, szívatót is húzz rá, akkor még több benzint kap, a párolgó benzin meg ugye hűt...

2014. aug. 21. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Előttem írta:


"...úgy állj meg vele ilyenkor, hogy lekapcsolod a gyújtást, és tökig húzod a gázt, aztán ahogy lassulsz váltogass vissza, de nagyon ne pörögjön föl..."


Ezzel egy baj van! Ha gyújtás (azaz alapjárat nélkül) váltasz akkorát fog reccsenni a váltó hogy becsokizol, ami természetesen nem tesz jót a váltónak sem.


Amint már korábban írták össze kell kopni az alkatrészeknek. Türelemmel kell lenni. Ha lehet kerülni kell az emelkedőket a motorfékezést (ezt amúgy is) és a nyél gázon motorozást A bejáratás általában 500-1000 km szokott lenni. Először csak rövid távokon használni és folyamatosan emelni a távok hosszát. Távok végén néhány másodperces alapjáraton pötyögtetés. Ilyenkor le lehet állítani a szivatóval hogy több hideg benzin-levegő keverék jusson a hengerhez.


Érdemes a motor felújítást a hidegebb napok beköszöntével elvégezni, így jobb lesz a hűtés.


Jó motorozást! Sok türelmet!

2014. aug. 22. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
hát ha úgy váltasz mint nálunk itt vidéken a buszsofőr az ikaruszon, aki a csiga tempójával mire áthúzza a kart egyik fokozatból a másikba, eltelik vagy 6-8 másodperc, akkor persze, hogy leáll a motor és reccsenni fog a váltó, de ha még forgás közben visszaszúrod nem lesz semmi baja...
2014. aug. 22. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
1000 km a bejáratás, addig semmi hírtelen gáz, semmi eröltetés, nem szabad motorféket használni, tehát ha lassulni akar akkor kuplungot addig húzod még gyorsítani nem akarsz, ha megállsz vele ne állísd le azonnal, hagyd járni legalább 1-2 percig hogy jól visszahűllyön és csak utánna szabad leállítani. Ajánlatos olyan 1:30-as keverékkel üzemeltetni az az 1000 km alatt, da az 1:25-ös az még jobb, még nagyobb a kenése.
2014. aug. 22. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!