Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha gázt adok, akkor erősen...

Ha gázt adok, akkor erősen zúg a motor, de nem tudok elindulni. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Elsőként is, kezdő autóvezető vagyok. Ha gázt adok erősen zúg a motor, de nem tudok elindulni. Olyan mintha nyomnám közben a féket és csak a gázpedállal játszok, és arra hasonlítóan zúg a motor. De a lényeg, hogy ki van engedve a kézifék, meg minden, beteszem 1-be és gázt advan nem megy sehova az autó. Amit írtam fent is, kezdő vagyok, és arra gondoltam, hogy lehet ki is nyírtm a váltót? Daewoo Lanosom van.

2014. aug. 20. 17:07
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Szokratesz! mint te is írod, nem a vezetésemmel van a gond, hanem az autóval, amihez nem értek, mivel nem vagyok autószerelő!!! Műszakilag nem értek hozzá, de gondoltam én is hogy kuplungos és megy szervízbe az autó.kössz az értelmetlen válaszod, de ezzel nem segítettél. Ez a baj a mai társadalommal, hogy csak kritizálják a másikat,de semmi empátia, megértés nincs az elkorcsosodott emberekben. A másik baj, hogy aki kritizál az is egy dilettáns barom és IQ light-os ember, ha nevezhetem embernek.;)
2014. aug. 21. 21:01
 12/16 szokratesz ***** válasza:

Nem érted, hogy miről írtam. Arról, hogy van egy probléma, egy olyan probléma amire itt nem fogsz választ kapni. Kb. úgy nem fogsz mint amikor sokan a neten próbálják meg magukat gyógyítani. Erről lenne szó. A probléma megoldásról.

Elég nagy baj az hogy a mai autósoktatás semmilyen hangsúlyt nem fektet a minimális műszaki ismeretek oktatására, emiatt soknak fogalma sincs arról, hogy melyik pedál lenyomásával valójában mit csinálnak. Csak automatizmus alakul ki, nem tudatosság.

Próbáld értelmezni amit írtam s akkor megérted, hogy miért lesz mindig is nehéz Neked a vezetés.

Szóval ne itt akard megszerelni a kocsidat amikor még a motorháztető felnyitása is problémát okoz.

2014. aug. 22. 07:21
 13/16 szokratesz ***** válasza: