Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha gázt adok, akkor erősen...

Ha gázt adok, akkor erősen zúg a motor, de nem tudok elindulni. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Elsőként is, kezdő autóvezető vagyok. Ha gázt adok erősen zúg a motor, de nem tudok elindulni. Olyan mintha nyomnám közben a féket és csak a gázpedállal játszok, és arra hasonlítóan zúg a motor. De a lényeg, hogy ki van engedve a kézifék, meg minden, beteszem 1-be és gázt advan nem megy sehova az autó. Amit írtam fent is, kezdő vagyok, és arra gondoltam, hogy lehet ki is nyírtm a váltót? Daewoo Lanosom van.

2014. aug. 20. 17:07
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Kuplung?
2014. aug. 20. 17:14
 2/16 anonim ***** válasza:
Óvartosan kell engedni a kuplungot addig, amíg meg nem indul.
2014. aug. 20. 17:22
 3/16 A kérdező kommentje:
próbáltam én már mindenhogy, de sehogy nem megy, elsőnek hátrefelé jól ment, de már úgy se indul el.
2014. aug. 20. 17:39
 4/16 anonim ***** válasza:
Kuplung:/
2014. aug. 20. 17:45
 5/16 anonim ***** válasza:
Biztos hogy betetted sebességbe?Nem esett szét a váltórudazat,és csak azt hiszed 1-ben van?
2014. aug. 20. 17:51
 6/16 A kérdező kommentje:
persze, eddig ment. Tegnap mentem vele, több mint 200km-t.Ma kezdett el szarakodni, úgy kellett vissza fordulnom, hogy lene ragadjak, de már elsem indul.
2014. aug. 20. 17:55
 7/16 A kérdező kommentje:
nem értek hozzá az a baj. De érzékre semmit nem venni észre különöset a váltón
2014. aug. 20. 17:56
 8/16 anonim ***** válasza:

Figyu! Kérj már meg valakit a környezetedből, hogy üljön bele egy próbaindítás erejéig!!

Mi hiába tippelgetünk...

2014. aug. 20. 18:00
 9/16 szokratesz ***** válasza:

komolyan mondom add le a jogsidat. Nem a vezetési képességeid miatt hanem magában ahogy egy probléma megoldásához hozzáállsz. Segítséget vársz, de magában a problémát nem tudod pontosan leírni. Eszedbe sem jut, hogy fizikai segítséget kérj a közvetlen közeledben lévő emberektől.